Ik denk dat je dat deep down al weet

26 2 2
                                    

Pov Caylee

Ik loop langs het nog onbekende meisje naar binnen. Ze loopt nadenkend achter me aan en gaat op een van de 2 bedden zitten, daardoor ga ik ervanuit dat het andere bed van mij is. Na een pijnlijke stilte besluit ik wat te zeggen, hee theekopmeisje ga je je ook nog voorstellen of moet ik je theekopmeisje blijfen noemen. Ze kijkt op en moet een beetje lachen, ja sorry ik ben Sydney en sorry dat ik net zo deed ik dacht dat je weer zo'n basic bitch was maar jou mag ik wel lacht ze. Ik lach terug en stel mij voor. Ik zie haar lachen maar er is een twijfel in haar ogen. Hee Syd wat is er? Als je iets wilt vragen kan je dat gewoon doen hoor. Ik zie haar nogsteeds twijfelen maar ze vraagt het toch, wat bedoelde je daarnet met dat je al dood bent? Ik ben even verbaasd maar wanneer ik wat langer in haar ogen kijk en naar haar nek begrijp ik het al. Nou Sydney zeg ik lachend ik denk dat je dat diep down al weet. Ik kijk er even aan en ze kijkt terug in mijn ogen. Je ziet haar even schrikken maar hersteld zich, haar ogen gaan langzaam naar mijn slagader in mijn nek en ze krijgt een klein lachje op haar gezicht. Ooh dat verklaart een hoop zegt ze lachend en ik lach mee. Maar nu wil ik wel alles over jou weten zeggen we tegelijk en ik schiet in de lach. Echt ik heb al meer gelachen bij deze meid dan dat ik in maanden heb gedaan. Nou ik vertel mijn verhaal wel eerst zegt Sydney. Isgoed, zeg ik terwijl ik mijn koffer uitpak.

Pov Sydney

Er word aan de deur geklopt en ik loop zuchtend naar de deur. Ik heb echt nul zin in gezelschap nu maargoed. Ik doe de deur open en die mijn vervelende "badboy" buurjongen staan, als ik de deur verder open doe zie ik een meisje met blond haar en een grijze hoodie staan. Ik zeg geirriteerd dat het theekransje niet hier is en ze komt met een sterke comeback, niet verwacht van zo'n basic bitch. Ze loopt naar binnen en zegt dat ze al dood is gegaan een lange tijd geleden. Ik kijk haar verward aan maar loop achter haar aan. Ik jump op mijn bed en zit even na te denken. Opeens begint het meisje te praten en vraagt hoe ik eigenlijk heet. ze wil me ook wel theekopmeisje willen noemen zegt ze waardoor ik moet lachen. Ik stel me voor en ik kom eracht dat ze Caylee heet. Ik twijfel maar besluit na aandringen van Caylee toch te vragen wat ze bedoelde met haar uitspraak. Ze kijkt me aan en haar ogen gaan langzaam naar beneden. Ze zegt heel rustig dat ik dat waarschijnlijk al weet. Ik kijk haar nu ook aan en schrik een beetje, maar ik herstel me snel. Ze is gewoon ook een vampier! Ik stel voor om mijn verhaal eerst te vertellen dus ik ga er lekker voor zitten.
Het was 26 maart 1905 en ik liep nietsvermoedend buiten, opeens hoor ik allemaal pistoolschoten en ik zak in elkaar. 5 minuten na dat de schoten waren opgehouden liep ik zo snel mogelijk weer verder. Ik kijk achter me en ik liep tegen iets aan. Ik keek terug en ik zag mijn vader voor mij staan, met een pistool in zijn handen. Hij zegt nog sorry Syd en hij schiet recht door mijn hart. Net toen ik bijna niks meer voelde, voelde ik iets in mijn nek. Iets vreselijk, pijn die niet ging stoppen, pijn die je niet kan beschrijven. Caylee kijkt me begrijpend aan. Na een tijd werd ik weer wakker en ik was boos, zo boos dat ik meteen naar mijn "huis" rende en mijn vader langzaam vermoorde nadat ik hem had ondervraagd. Uit die ondervraging kwam niet veel goeds dus heb ik zijn bloed maar gedronken. Daarna heb ik een beetje de hele wereld over gereisd zodat mijn moeder en broertjes me niet zouden vinden. Toen ik terug kwam was mijn hele familie uitgestorven en ben ik in mijn oude huis gaan leven. Ik verveelde me zo erg en ben hier naartoe gekomen als "brugpieper" en ja nu zijn we hier sluit ik mijn verhaal lachend af.

Pov Caylee

Ik luister aandachtig naar Sydneys verhaal en als ze klaar is kijkt ze mij verwachtingsvol aan. Net als ik met mijn verhaal wil beginnen word onze deur ingetrapt. Ik kijk Sydney verbaasd aan en ze kijkt lachend terug. Er lopen 2 meisjes en 4 jongens de kamer binnen en tillen me op. Ondertussen schreeuwen ze " nieuweling nieuweling moet het bad met zeep in!" En ze gooien me zo in een bad met allemaal afwasmiddel. Lachend kom ik weer boven en ik zie dat de rest ookal in het water is gesprongen. Ik zwem naar Sydney en zeg tegen haar dat ik mijn verhaal wel een andere keer vertel, niet echt natuurlijk want dat zou wel erg opvallend zijn maar via vampier telepatie. We zitten met z'n allen in een kring en besluit te vragen wie ze eigenlijk zijn. Zo kom ik erachter dat ze vrienden zijn van Sydney en ze geven een voorstelrondje

Het eerste meisje heet Nova en heeft lang Bruin haar ze is een beetje getint en vrij lang.
Naast haar zit een meisje met een afro kapsel en heet Summer ze is iets kleiner dan Nova maar langer dan mij.
Dan heb je nog 4 jongens: Tyler, lang een beetje getint en blond haar. Bradley, vrij klein heel schattig en zwart haar. Levi, hij heeft dezelfde lengte als Tyler maar hij is iets gespierder en hij heeft krullerig bruin haar. Als laatste heb je de verlegen Storm, hij heeft een afro kapsel en lijkt verdacht veel op Summer. Alsof ze mijn gedachten lazen zeggen ze dat ze tweeling zijn. Na nog lang te hebben gepraat ga ik samen met Syney naar mijn kamer om daar de hele nacht te praten over onze levens.

Olaa alweer het tweede deel van mijn boek! Ik hoop dat jullie het een leuk boek vinden en als je vragen hebt over het boek of over mij kan je het gewoon vragen. Als iemand een leuk idee heeft of iets wat je niet leuk vinden aan de verhaallijn moet je het ook even zeggen. Laat vooral een reactie achter☺️ ik wil graag weten wie mijn boek lezen en ik zal er op reageren. Het zou ook heel veel betekenen als je wilt stemmen❤️❤️ naja byee xx

Try meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu