Pov Caylee,
"Caylee, ik weet wat je bent" ik kijk op en zie Brandon mij aankijken met een serieuze blik. Ik kijk terug met paniek in mijn ogen uhm Brandon ik weet niet waar je het over hebt. Hey Caylee het is niet erg waarom ontken je het nou het is toch niet zo erg zegt Brandon. Uhh Brandon ik weet echt niet waar je het over hebt, proberend mezelf te redden. Nou je bent familie van de oprichter van deze school antwoord brandon enthousiast. Een blok valt van mijn schouders af en zucht, oke ja je hebt me door maar ik wou niet dat ik speciaal behandeld zou worden lach ik met een zwakke glimlach.
SYDD IK BEN ERWEER KOM HIER MET DIE THEE IK RUIK HET! Schreeuw ik door onze kamer. Sydney komt de hoek om met twee koppen thee en zet ze neer. Wat was er nou met Brandon dan zegt ze terwijl ze neerploft. Hij kwam naast me staan en zei dat hij wist wat ik was. Hij bleek het te hebben over dat ik familie van de stichter van de school ben tho. Maar al had hij het geweten had je het hem toch kunnen laten vergeten zegt Sydney moeilijk. Ja true maar het is nou niet echt een goed teken als hij het al wist terwijl ik hier minder dan een week ben zeg ik lachend. Ik breng de mokken terug naar het aanrecht en maak me klaar voor bed, het was tenslotte een lange dag. Net wanneer ik in bed lig hoor ik iemand bellen in de kamer naast mij. Ik loop naar de muur en luister het gesprek af. "Ja ik heb er gevonden, familie van hem ja ze heeft toegegeven. Ik zal het proberen, jaja komt goed ja bro doei." Brandon is dus blijkbaar meer dan een badboy en hij heeft het gemunt op mij.
Ik loop naar de les en ik zie Brandon al zitten, onze blikken kruizen en hij pakt zijn telefoon. Na de les loop ik richting de kantine en als ik de deur door wil lopen word ik meegetrokken. Ik doe alsof ik tegenwerk want je moet nooit je krachten gebruiken tenzij het een noodgeval is, vampier les 101. Ik laat me dus meetrekken en dan word er een naald in me gezet met een geconcentreerde dosis verbena erin wat normaal als opvulling dient maar een verlamming is voor vampieren.
Ik word wakker in een donkere cel en ik zie Brandon bellen achter de deur. Ik hoor dat zijn opdracht is voltooid maar dat hij nog maar even bij me moet blijven. Hij loopt naar me toe en kijkt me aan. Je bent wakker! Nee Sherlock ik slaap nog zeg ik sarcastisch terug. Hij kijkt me aan met rollende ogen en opent mijn cel. Waarom ben ik hier? Vraag ik om de stilte te verbreken. Omdat je verre familie bent van de stichter van de school ben je veel geld waard. Ooh boy je moest eens weten hoe verre familie ik ben denk ik bij mezelf maar ik vraag maar hoelang ik hier vast zit. Je zit hier niet zolang maar je word overgeplaatst naar het hoofdkantoor zegt Brandon. Aah dit kan nog leuk worden dus ik besluit om nog niet tegen te gaan werken.
Dit was het hoofdstuk alweer ik hoop dat jullie het leuk vinden xx
JE LEEST
Try me
VampireWat als je op het punt staat om dood te gaan omdat je van een berg afvalt? Wat zou je voelen, spanning, angst misschien wel pijn? Aan wie zou je denken, aan je vriendje of je beste vriendin? Degene die je het meest dierbaar zijn of degene die je haa...