Am intrat in masina. Ploaia cadea furioasa. Strazile erau pustii. Tipatul noptii a fost spart de mieunatul unei pisici vagaboande in cautare de adapost. Pentru cateva secunde m-am privit in oglinda. Aveam o privire ciudata. Ochii mei verzi straluceau aprins in noapte.
Tot ce s-a intamplat in seara asta a fost straniu. Nu ma asteptam sa vad asa ceva. M-am simtit rau. Am fost martor fara sa-mi fi dorit asta, la o particica intima din viata ei. Aveam de gand sa flirtez cu ea, dar am vazut-o plansa si neajutorata. Am vazut ce nu vad ceilalti. Am vazut-o plangand pe treptele localului in ploaie, am vazut-o tremurand si mai tarziu am citit-o. Nu mi-am dorit sa intru asa in viata ei, ca un hot. Stiam ca am un avantaj asupra ei. Tocmai pentru ca am realizat importanta descoperirilor facute, am stiut ca nu vreau acest avantaj pe care l-am obtinut absolut intamplator.
Mi-am pus capul pe volan si am stat nemiscat. Aveam zeci de ganduri, intrebari si nici un raspuns.
Eram acum inconjurat doar de zgomotul ploii.
Dintr-o data am auzit zbarnaitul telefonului.
Atunci am vazut ca aveam 20 de apeluri pierdute de la Oana.
Pff Oana, am uitat de ea. Trebuia sa ne intalnim in seara asta. M-am uitat la telefon si am realizat ca nu am chef sa vorbesc cu ea.
Am pornit masina si m-am dus spre casa.
Prin intunericul noptii mi-am continuat drumul spre casa. Apartamentul meu era luminat. Intrigat am grabit pasii. Nu am reusit sa bag cheia in usa ca Oana mi-a si sarit in brate.
-Surpriza Vichi, mi-a spus Oana sarutandu-ma. Oana este una din iubitele mele. Nu o iubesc, ne distram reciproc si foarte priceputa la sexul oral. Gasculita, cateodata agasanta, desi e o fata buna. Are cei mai frumosi ochi albastrii pe care i-am vazut vreodata. Parul negru si carliontat. Picioare lungi, sani mari si un fund apetisant. Oana este o femeie sexi si-mi place la nebunie asta.
M-am uitat putin suparat la ea. Categoric ca nu aveam chef de miorlaielile ei.
-Buna Oana, am salutat-o sarutand-o pe frunte. Imi cer scuze ca nu te-am sunat legat de intalnire. Am avut o intalnire cu unul dintre clienti. Ti-am povestit ca am un nou local pentru care trebuie sa-l reamenajez. Am vorbit cu el si i-am aratat desenele legate de amenajare.
-Baby, dar trebuia sa-mi trimiti macar un mesaj, chiar am fost ingrijoarat. Mi-a fost dor de tine, mi-a spus lipindu-se strans de mine.
-Oana stii bine ca nu ai de ce sa fi ingrijoarata. Nu am auzit telefonul, i-am raspuns pe un ton usor iritat.
-Vichi esti suparat? nu te-am vazut niciodata asa. Ai probleme la firma? esti cel mai bun arhitect din oras asa ca nu-mi fac griji pentru tine. Hai sa ne relaxam impreuna.
Nu i-as fi spus niciodat NU Oanei dar chiar nu aveam chef de ea in noaptea aia.
M-am dus in living si am deschis calculatorul.
Oana a venit dupa mine.
-Victor, ce s-a intamplat, stii ca poti sa-mi spui orice, mi-a spus asezandu-se in bratele mele. A inceput sa ma sarute si cu maini dibace, a inceput sa-mi dea jos camasa.
-Oana, am foarte multe de lucru in seara asta. Du-te si te culca. Vin si eu mai tarziu, i-am spus cu o voce sparta
Oana razand continua sa ma dezbrace. Brusc am privit-o si m-am intrebat ce naiba face femeia asta in casa si viata mea.
-Oana, am foarte mult de lucru si nu vreau sa ma deranjezi. Ori te duci sa te culci ori te duci acasa. Iti chem un taxi si pleci, i-am raspuns pe un ton taios.
CITEȘTI
Saruti asa cum scrii sau Jurnalul Evei
Romance"Iubesti pe cineva atunci cand ai ajuns sa vrei sa-i dai cei mai bun si te hotaresti sa i te dai pe tine". Octavian Paler O poveste de dragoste dintre un arhitect si o tanara scriitoare. El o zareste intr-o seara intr-un restaurant. Era la o masa...