SIRRRRRRRR

35 4 1
                                    

        Bölümlerde hata olmuştu.Özür dilerim. Düzeltiyorum.

        Yanındada bir zarf vardı fakat ellerim bağlı olduğu için o zarfı alamadım ama Emily sanırım çok kan kaybetti. Ellerimi mobilyanın kenarına geçirip, aşındırdım ha gayret Bella diyerek devam ettim ama arkadaşımı o şakilde yerde görmek benim canımdan can koparıyordu o benim bebeklik arkadaşımdı 17 yıldır beraberdik biz...

" Emily Emily ne olur gözlerini aç" arkadaşımı orda bırakmaya korkuyodum fakat telefona ulaşmam lazımdı. Neyse ki nabzı atıyodum Tanrım sana şükürler olsun. Hemen ambulasın numarasını tuşladım.

        15 dakika olmuştu fakat  ambulans hala gelmemişti dayanamadım ve Emily i kucakladım çıtıpıtı bir kızım ama her şey onun için taxi yi çağırdım.

      Onu yerleştırdik ve ben kafasını kaldirıp, kucağıma koyacakken elindeki izi fark ettim.Söför çoktan gaza basmıştı. o iz sanki diş iziydi ama çevresi yeşilimsi renkteydi. Bu neydi...

    

       Hastahaneye geldiğimizde doktor hemen onu ameliyata aldı.tabi bende kaçırmıyım hemen dua etmeye başladım. Doktor odadan çıktığı anda yakasına yapıştım.

      

''Doktor neler oluyor çabuk söyleyin.''

''Sakin olun lütfen Emily hanımın vücudunda bir tür zehir vardı.1 dakika bile gecikmiş olsaydınız Emily Hanım şu anda yaşamayan biriydi fakat onu kurtardık. şu anda hayati riski atlatmış durumda geçmiş olsun.''

O sırada aklıma geldi Emily 'in annesine haber vermedim.( evet aynı durumdayız ikimizin de anne babası ayrı) Tam telefonu elime aldım. Beni bilinmeyen numaradan birisi arıyodu. Aslında açmam ama iç sesim bana açmam gerektiğini söylüyodu. Açtım.

ukala bir ses tonuyla biri bana  ''Merhaba bella'' sesi gerçekten ürkütücüydü.

''Merhaba kiminle görüşüyorum''

Cevap yok. Bende dayanamayıp, kapattım sonuçta ondan daha önemli işlerim vardı. Hemen Emily'in annesini aradım  2 kez çaldıktan sonra tam kapatıyodumm ki açtı. İçimden şükürler olsun tanrım demeden duramadım.

''Merhaba Jennifer nasılsın''

Şaşırmışçasına  ''i-iyim sen nasılsın'' e kadın haklı hiç aramam onu.

''şeyy sakın telaşlanmayın ama Emily ile şu an da hastanedey-''

''neee ne oldu lütfen kızıma bir şey olmasın ne çabuk konuş''

''Emily 'i evde kanlar içerisinde buldum hastaneye getirdim şu an da çok iyi bilmeniz-''

''hangi hastane nerdesiniz'' Diye bağırdı bir an kadın borozan mı yuttu diye düşünmekten kendimi alamadım

''Sanırım şimdi taburcu ediyecek birazdan eve geçerim ama ....................... hastanesindeyiz şimdi geliyorum"

  ...                                                            

     Hastaneden çıktıktan sonra aklım şu beni arayan kişiye takıldı bende işletmedir diye Anna ya sormaya karar verdim zaten sınıfta bir Anna, Emily, Hazel ve Tom ile konuşurum.

''Anna merhaba ne haber''

''Bella iyiyim sen nasılsın beraber büyük kafede buluşalım mı?'' Aslında bana da cazip geldi.

''olur''

''Çok iyi hemen gel bekletme''

''Tamam tamam''  

        Bende taksiye binmeye karar verdim. Off ne zormuş. Gelen taksilerin hepsi doluydu. Heeeeee bir tane boş çok şükür.

         Ayyy keşke bu taksiye binmeseydim, okul kıyafetlerimle ve saat 21:00 çıkınca resmen gözleri sırf benim üzerimdeydi.(Bizim okulun etekleri çok kısa).

         gittim ki ne göreyim. Bizim Taylor orada oradaydı nerdeyse 2 aydır onun yüzünü hiç görmedim yine gözgöze geldik.  Kafasını çevirdi. Olabilir ama sanki her geçen gün ve dakika onun yüzünü görmek istiyorum ama sadece görmek. Nedenini bende bilmiyorum çok garip. Anna da ilk defa geç kalmıştı.Neyse bende kendime kahve söyledim.

Ya  ben çok sıkıldım.30 dk olmuştu hala ortalıklarda yok. Taylor larda gitti. Arayım dedim.

"Anna nerdesin kızım yarım saat oldu."

"Aaaaa Bella ben seni unuttum." içimden küfür etmek geldi kız mal yaaaa

"Nasıl yani Anna"

"Ha kızım şey yaaa Jac beni çağırdıda e malum biliyosun."(Haa değil efendim)

"Ben umutulucak kız mıyım yaaaaâ"

"özür dilerim ya çok pardon. affettin dimi"tam o sıra da neden onu aradıgım aklıma geldi.

''Anna sınıfta bana gıcık olan veya beni işletmeye kalkıcak gibi bir şeyi yapabilecek olan varmıdır.'' evet biraz ağır konuştum çünkü o da yapmış olabilir.

''hımmmmmmmmmmm ''tamam Jac geliyorum'' Bella benim kapatmam lazım çok öptüm bay bay'' Valllahi şu an da azına çakası var.Eve doğru yürüyim dedim.

    Emily arıyooooooo.

 

    "alo ne oldu bir şey mi var gelem mi?"

     "Evet çabuk buraya gel hemen lütfen hemen annem yok hızlı"Ne oldu lan

     " tamam cnm kankam geliyorum" önce Charlie yi arayayım dedim.

"Alo Charlie şey Anna beni çağırdıda gidebilir miyim plis plis plis"

   "tamam ama yarın direk eve geliyosun sana süprizin var" ayyy ne süprüzü vallaha çok merak ettim.Ama anna beni bekler

    "tamam öptüm." Hızlı adımlarla taxi bulmaya çalıştım. Ay ne zaman bir taşıt arasam gelmez zaten. yürüdüm ama benden bu kadar dayanamıyacağım. Aaaaaaa taxi olleyyyyyyy oleyyyy. Elimi uzatrım. E ne yapacak durdu tabi.

   

      Anna nın evine gelmiştim.

son bir şansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin