ne ne neeeeeee

34 4 0
                                    

      Lütfen yorummmm lütfen plissssssss Bu arada kendinize cici bakın..:)

        Kapıyı çaldım ve hemen açıldı. Anna nın elinde mektup vardı. Ağlıyodu ve içerisi... içerisi darmadağın olmuştu. hemen kendimi içeri attım ve

"Ne oldu Anna neyin var bunlar ne???"

Ağlıyordu hem de için için.

" Bella düşmanlarım burada"

"What What What ne düşmanı kan davası falan mı?"

" Ne kan davası yaaa " yüzü bembeyaz oldu. Ve gitti evet evden çıkıp gitti arkasından gitmeliydim.

"Emily Emily dur bekle"

"Bella sana söylediklerimi unut yok öyle bir şey eve git çabuk eve git "

"Ama neyden söz ettiğini anlamadım."

"Anlama zaten zamanı gelince öğrenirsin" Ne zamanı, neyi öğrenicem.oooo Tanrım.     Nee saat 03:40 olmuş eve gitmem lazım.

....

"Selam Charlie"

"Selam Bella, nerelerdeydin."

" Şeyy Emily'e bir şeyler olmuş. Düşmanlarım geldi diyo ama sonra unut ben sana bir şey demedim diyip hiçbir şey olmamış gibi gidiyo ben de bir şey anlamadım."

Babamın yüzü de aynı Emily gibi sararma olduve kekeleyerek

"O öyle diyorsa öyledir. Sen karışma bence"

"Charlie yarın mı desem bilemedim ama bir süprizin varmış"

"Ha evet ama süpriz süprizdir." Ayyyy çok klass

"Peki ben yatıyorum."

"iyi geceler"

"Sana da"

       Ne oluyo ya hem de bir şey anladıysam arap olayım. Gece gece uyku tutmadı. Ne yapsam diye düşünürken çok sert bir rüzgar esti. Bende o sıra da camdan bakmaya karar verdim.

      Dışarısı çook ürkütücü gözüküyor. Rüyamı hatırlayınca hemen içeri kaçtım. Host be ne oluyo Tanrım lütfen rüyam gerçek olmasın.

...

"Charlie ben okula gidiyorum öptüm. Charlie Charlie orada mısın" ya ben bu adamı anlamıyorum işe bi erkenden gider bi hiç gitmez bazen de bir gider bir daha gelmez.

    ne ne neee o gördügüm şey kan mı. Başım dönmeye başlıyo sanırim beni kan tutar hemen dışarı çıkmam lazım.

     Kapıya doğru yürüdüm. Kapıyı açar açmaz Taylor 'u gördüm ne ne neeee Taylor  mu

"Bella" Ve sonunda bayıldım. Evet onun kucağına bayılmışım.

...

"Bella,Bella,Bella uyan aç gözlerini lütfen Bella"

"Taylor,sen misin"

"E-evet  benim" ikimizde zar zor konuşabiliyoduk. Kendimi toparlamam lazım.

" Ne oldu, neden geldin"

" Şey biraz konuşabilir miyiz,"

" tabi".)

"Yanlız  dışarda konuşsak."

"Tabi tabi" yüzünü görmek çok güzeldi.

...

"Bu aralar kendini hiç değişik hissettin mi? ya da hiç vücudunun sertleştığini falan gördün mü?" gözlerinin içi gülüyodu.

" Neden ki, ben anlamadım ayrıca bıktım artık herkes imalı konuşuyor, Anna, babam, sen. ya biriniz bana doğru düzgün bir şeyler anlatıcak mısınız ben sıkılmaya başladım."

"Ne Anna ne dedi ki? Neyse ya sen onu bunu bırak soruma yanıt ver"sesi sinirli çıkıyodu.

"Hayır hiç bir şey hissetmiyorum. Hayır. ama neden anlamıyorum"

"Peki" onu dinlemeden eve doğru koşarak ilerledim.Yani ben anlamadım ki herkes bir garip. Her şeyi imalı imalı anlatıyorlar.    Ayyyy her tarafım ağrıyor.

....

Ne ne neeeeee Taylorun dediği gibi bütün kaslarım taş gibi olmuş. Seni bitirdim Taylor....

"Anna Taylor nerede çabuk söyle."

"Taylor mu neden ki ayrıca ben nereden bileyim."

"Her şeyi biliyorsan bunu da bilirsin. Taylor nerede?"

"Bella" bu Taylor'un sesiydi.

"Bana ne olduğunu söyle çabuk ol. ya bir gün de böyle değişmem imkansız, ya bana ne oldu?"

" Sakin olur musun? Tris  buraya gelip, durumu Bella' ya anlatır mısın?"

"Tabi ki ama buradan uzaklaşmalıyız. Herkes bana bakarken anlatamam herhalde" Ne bana ne anlatıcaklardı ki ben onunla ilk konuştuğum da beni terslemişti. Hiçbiri yüzüme bile bakmamıştı. Ne oldu ki şimdi.

      Kolumu çekerek beni uzaklaştırmaya çalısıyor.

...

   " Bella sen den özür dilerim ilk tanışmamız pek iyi olmamıştı.Neyse seninle artık çok iyi anlaşıcaz sanırım." Genellikle her şey hakkında bir fikrim olurdu ya da bir şeyler sezerim ve benim sezgilerim çok kuvvetlidir. Ama bu durun hakkın da hiçbir fikrim dahi yok sadece onun gözlerine bakıyorum. Konuşsam bile ne diyeceğimi bilemiyorum.

" Bella sen artık bir

Devamı diğer bölümde. Zaten siz tahmin etmişsinizdir.

son bir şansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin