dit is mijn tweede boek. nouja eigenlijk eerste , omdat ik die andere niet af heb gemaakt , omdat ik geen inspiratie meer had , en het is best moeilijk om met heel veel rollen , een story te schrijven.. ik had allemaal leuke ideeen bedacht , dus toen besloot ik een nieuw boek te maken. ik hoop dat ik jullie aan het lezen krijg , en dat jullie het leuk gaan vinden. veeeeeel plezier ! xxx
Ik vertel eerst even wat over me zelf.
Ik heet Sharon , en ben 14 jaar oud. ( bijna 15 ) Ik heb rood/blond haar & heb blauwe ogen. Ik ben sinds vorig jaar fan van mainstreet. Ik kende veel meisjes die fan waren , en hebben we fan gemaakt en spijt het ik er helemaal niet van! , maar waar ik wel spijt van heb is dat ik ze niet al vanaf het begin volg. Ik ben super trots op ze. Mijn favo was eerst Rein , en toen had ik eerst van nja mwa , nils is niet de mooiste... , maar ik ben me in hem gaan verdiepen , en ben zijn profiel en insta afgegaan. en ik dacht wauw. hij is zo gek nog niet. vanaf dat moment ben ik helemaal gek van Nils! Maar ik hou ook echt ontzettend veel van de andere jongens hoor! Ik zat op dansen , zit in het 3e jaar. want ben dit jaar blijven zitten.ik heb een echte broer , een halfbroertje ( ik zie hem als mijn echte broertje) en een stiefzus. Ik heb heel veel mee moeten maken in mijn leven. en dat ga ik verwerken in dit verhaal.
Oke en dan nu de rollen:
* ik zelf speel het vriendinnetje van Nils
* naam ; Nathalie
Rol; Vriendinnetje Rein
kleur haar ; bruin
kleur ogen; donker bruin
15 jaar.
* Naam ; Janouk
rol; vriendinnetje Daan
kleur haar ; blond
kleur ogen ; blauw
13jaar
* naam ; Charonne
rol ; vriendinnetje Owen
kleur haar; bruin
kleur ogen ; groen
16 jaar.
De bij rollen;
Naam ; Nienke
rol ; nog niet bekend
kleur haar ; fel blauwe
kleur haar ; blond haar met van nature verschillende highlights erdoor.
14 jaar
Naam; Channa
rol; nog niet bekend
kleur ogen;
kleur haar ; bruin haar
14 jaar ;
Maud;
rol; nog niet bekend
kleur ogen ;blauw
kleur haar ;blond
jaar;13
Elsa;
rol ; nog niet bekend
kleur ogen ; donker groen.
kleur haar ; donker blond
jaar ; 14
Deze story gaat over 4 mainiacs. die allemaal ergens anders wonen. en een heel zwaar leven hebben. Ze leren elkaar kennen via twitter. en gaan elkaar meeten. Ze vertellen allemaal hun problemen aan elkaar. en proberen elkaar er doorheen te slepen. en alles op te lossen. Voor dat ze elkaar kenden , kent 1 van de meisjes 1 van de jongens van hun favo boyband , omdat het haar buurjongen word. Omdat ze zo gek op de jongens zijn , regelt het meisje een M&G voor de girls. Ze leren de jongens beter kennen , en worden goede vrienden. Door en door word het steeds gezelliger , en word hun leven een stuk mooier. Ze gaan met zn 8en op vakantie naar Ibiza & beleven een hele mooie, pijnlijke , moeielijke jeugs met nieuwe lieffdes , leven zonder ruzie met ouders.. leven zonder ouders.. leven met pleegouders.. leven als een tienermoeder.. Een moeilijk , maar mooi leven komt hun tegemoet.
i hope u like it xxx