Heyy lieve lezers, voordat we verdergaan met deze story: ik ga hem samen met Sharon maken, dus we schrijven om en om een part. Hopelijk vinden jullie het leuk :) xx Charonne
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
( de gesprekken zijn verdeeld ; Daan zijn tekst in de gesprekken zijn dikgedrukt. Die van Sharon zijn schuingedrukt , en die van haar broertje zijn onderstreept.)
Vanuit Sharon
Ik zit op het schoolplein te wachten op mn broertje , en zie hem daar aan komen lopen , met een bigsmile op zn gezicht. Hij loopt op me af , en geeft me een dikke knuffel. Hij verteld wat hij vandaag allemaal op school heeft gedaan , en heeft geleerd. Vrolijk fietsen we samen naar huis. En dan zien we in een keer een Verhuiswagen staan , met 2 kleine jongetjes , 1 grote , knappe jongen , en 2 ouders. ‘’ Wie zijn dat ? vraagt mn broertje , en ik haal mn schouders omhoog. We zetten onze fietsen weg. Er komt een jongen aanlopen ‘’ Hoooi , zou je me misschien kunnen helpen?’’ met 3 grote verhuisdozen voor zijn gezicht kom hij aanlopen. ‘’ oh haha hoii , ja nartuurlijk. ‘’ Hij haalt de dozen voor zijn gezicht weg , en stelt hij zich voor ‘’ Hoi , ik ben Daan’’ Ik kijk hem aan , en dan zie ik het.. ‘’ Hoi ik ben Sharon , en jij bent daan… ‘’en ik begin helemaal te spacen ‘’ Uhm ja grapjas dat zei ik net.. ‘’ Ohh god sorry.. maar ik ben een hele grote mainiac , en omg , jij gaat hier wonen’’. ‘’ Haha , wat leuk dat je fan bent! ,en ja ik kom hier inderdaad wonen. ‘’leuk! En sorry dat ik net zo spacede , maar er is niks leuker , dan dat je idool naast je komt wonen , maar ik zou je helpen wat kan ik doen? Hij geeft me 2 dozen aan , en mn broertje een paar kussens , we lopen samen met hem mee naar binnen en brengen de spullen naar de aangewezen plek. ‘’ Sorry daan , maar ik moet naar huis , even een broodje eten met mn broertje. Ik spreek je nog wel eens!’’ Wacht , zou ik je nummer mogen? ‘’ vraagt daan. We wisselen nummers uit , en dan loop ik samen met mn broertje naar ons huis , en gaan een broodje eten. ‘’ Sharon , mag mn vriendje hier vanmiddag komen spelen? ‘’. Ik knik en zeg tegen hem dat hij papa dan even moet bellen. Ik geef hem het nummer en belt naar papa.
P= papa
M= Milan
P; Hoii
M; Hallo papa , ik ben Milan , en wil wat vragen..
P; nou jongen vertel het eens.
M; Mag er vanmiddag een vriendje komen spelen? Het mag van Zussie
P; Jahoor , nartuurlijk mag dat! Mag ik misschien je zus even?
M; oke dankjewel papa , ik hou van je !
S; Ja? Wat is er?
P; Wij gaan een weekendje weg , samen met opa en oma. Kan jij dit weekend op je broertje passen?
S; ahh toeee.. ik wou vanavond naar de bioscoop met een vriendin pappp
P; Ja dan heb je pech , of je neemt je broertje maar mee , of je die vriendin komt thuis.
S; Oke oke .. nou veel plezier hé , met zn 2tjes
P; Dankjewel .
Milaaaaaaan , kom eens. ‘’ Watt is er? ,Papa en mama gaan een weekendje op vakantie , ik moet dit weekend op je passen. ‘ okeee , gezellig! En hij geeft me een dikke knuffel.
Vanuit Daan
Pfff , dat verhuizen.. ik vind het maar niks.. nja dat dacht ik.. Er woont een superlief meisje naast ons! Ze is zoo mooi! Dan hoor ik in een keer mn moeder roepen ‘’ Daan jongen , kom je nog helpen ofwat?’’ KOM ERAAN. ‘’ Ik pak mijn mobiel nog even snel , en app Sharon ; Hey! Zin om vanmiddag wat te doen? xxx ik krijg voel kriebels in mijn buik als ik aan haar denk.. ze is zo leuk.. Ik loop naar beneden , en help mee met het sjouwen van de verhuisdozen. Pff hé hé eindelijk klaar. Ik zie Sharon naar buiten toe komen , met haar broertje. ‘’Hey Sharon! Heb je mn apje gezien? ‘’ Oh hey daan .. uhm nee? Wat is er dan? ‘’ of je zin had om vanmiddag wat te doen. ‘’ Sharooohoon , schiet nou op. ‘’ Haha sorry Milan , ik fiets wel even mee Wacht. Ik loop richting mijn fiets , en zeg nog even snel tegen mn papa dat ik de buurt aan het verkennen ben met Sharon , en fietsen samen met haar , en haar broertje weg. ‘’ waar gaan we eigenlijk heen?’’ Mij naar een vriendje brengen om te spelen. ‘’ Aw gezellig! ‘’ altijd leuk he broertje , achja papa , en mn stiefmoeder zijn toch een weekendje weg. Zozo , dus je bent een weekend alleen met je lieve en mooie zus? Ik zie dat Sharon bloost. Jaaaaaa ! reageert haar broertje direct. ‘’ krijg ik nog een kusje ? Zegt Sharon tegen haar broertje omdat we inmiddels bij dat vriendje van hem zijn gekomen. ‘’ zon kusje wil ik ook wel’’ zeg ik , maar de blik die sharon geeft , zegt genoeg dat ik het niet had moeten zeggen waar haar broertje bij was whoops.
Vanuit Sharon;
Awh.. daan zei ‘’ zon kusje wil ik ook wel ‘’. Die mag die krijgen.. maar niet als Milan er bij is hihih. ‘’ we zijn ondertussen alweer een uurtje thuis , en ik ben nog steeds samen met daan. mn telefoon gaat af , ik haal hem uit mn broekzak en zie dat het een onbekend nummer is. Ik neem op ‘’ Hallo , met Sharon’’ Hoi zussie , met Milan. Oh hey schatje , wat is er? Mag ik vanavond bij mijn vriendje blijven slapen , alsjeblieft. ‘’ jahoor, ik kom de spullen straks wel brengen met daan.’’ En ik zie dat daan een glimlach op zn gezicht krijgt.’’ Is goed , tot strakkiess kussss’’