8.Odkryta tajemnica

2 1 0
                                    

Pocałunek , którego ta się bała okazał się ukojeniem dla jej rozproszonych myśli. Nie chciała by mocne ramiona mężczyzny puściły ją i pozwoliły na racjonalne myślenie. W tej chwili Elizabeth myślała tylko o Josephu, chlała by był mężczyzną jej życia , lecz wtedy zrozumiała co przyrzekła sobie samej i jak bardzo się zawiodła na swojej silnej woli. Gwałtownie odsunęła się od kochanka i skierowała wzrok ku stojącej niedaleko fotografii. Było na niej kilka osób :starszy pan, pani w zielonej letniej sukience i mała dziewczynka z wielkim uśmiechem na twarzy. Po chwili zamyślenia zorientowała się, że również Joseph przygląda sie fotografii.

Jakby nie chcąc jej spłoszyć zapytał przyjemnym szeptem:

- Kto to?

Elizabeth wyrwana ze swoich rozmyślań starała sie udzielić odpowiedniej odpowiedzi ,lecz nie wytrzymała , łzy napłynęły jej do oczu. Joseph pomyla³ , ¿e niepotrzebnie porusza³ ten temat. Jednak sta³o siê, obj¹³ Elizabeth swoim ramieniem, a ta z ulg¹ wtuli³a siê ,staraj¹c siê uspokoiæ.

W końcu przestała szlochać na tyle, że mogła odpowiedzieć na wcześniejsze pytanie mężczyzny. Spoglądając na obrazek tłumaczyła:

-Ten mężczyzna to mój ojczym, on...zamordował mi matkę, ale ciągle jest na wolności , ja się boje , że wróci po mnie.

Ostatnie słowa wręcz wykrzyknęła, kiedy skończyła rozpłakała się na dobre. Josephowi zrobiło się głupio, że wzbudził w niej tyle uczuć i wspomnień. Starał się za wszelką cenę uspokoić kobietę, bezskutecznie. Elizabeth wciąż płakała wtulona w ramiona Josepha. Nie widział co robić, nie miał pojęcia jak uspokoić wciąż plączącą Elizabeth. Po pewnym czasie kobieta sama przestała płakać, cały jej makijaż wylądował na koszuli Josepha. Spuściła wzrok , kiedy spostrzegła ,że mężczyzna również zauważył okropny stan swojej koszuli. Zarumieniła się kiedy spojrzał w jej czerwone od płaczu oczy i rozmazany makijaż. Obydwoje zaczęli się śmiać. Porozmawiali jeszcze trochę o fotografii i wspomnieniach z dzieciństwa. Joseph pożegnał się z Elizabeth i obiecał , że jutro również przeżyją niezapomniany wieczór...

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 13, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Potęga przeznaczeniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz