Naruto: Miał uderzyć w twarz chłopaka, który Cię przytulił, ale źle wymierzył i dostałaś ty. A co innego mogłaś zrobić jak... Oddać?
Sasuke: Będzie się na Ciebie wydzierać jaka to ty głupia, ponieważ plątasz się pod nogami, kiedy ćwiczy. W środku jednak będzie się bardzo martwił, gdyż oberwałaś z ogniowej kuli...
Kakashi: Ćwiczył rzucanie kunaiem, ale nawinęłaś się ty i została w skrócona o kilka kosmyków włosów. Uśmiechnął się zakłopotany i przeprosił. Ty za to wzięłaś do ręki broń i wycelowałaś w jego książkę.
Gaara: Chłopak przez przypadek uderzył Cię drzwiami. Poleciało trochę krwi, ale nie byłaś na niego zła, w końcu nie chciał. Mimo to i tak przepraszał Cię co godzinę.
Gai: Kopnął Cię przez przypadek podczas treningu. Przez to, że ma dużo siły (może nawet za dużo) zakręciło Ci się w głowie. Całe szczęście nie użył 100% swoich możliwości. Wziął Cię na ręce i zaczął biec do Tsunade, płacząc po drodze i krzycząc z rozpaczy.
Neji: Zauważyłaś, że chłopak leży na trawie. Myślałaś, że śpi, dlatego podeszłaś chcąc go obudzić pocałunkiem. Niestety nie spał. Podniósł się gwałtownie i zderzyliście się czołami. Przeprosiłaś go, a on Ciebie. Tylko, że on jeszcze pogłaskał Cię po głowie i dał Ci tego buziaka, którego tak chciałaś. Byłaś buraczkiem przez resztę dnia.
Kiba: Rozciągał się, ale niestety właśnie przechodziłaś i dostałaś łokciem w oko. Przeprosił i pocałował w obolałe miejsce po czym wrócił do wcześniejszego zajęcia.
Sakura: Wkurzyła się na Ciebie i przywaliła Ci w twarz. Cóż... Byłaś na granicy życia, a śmierci. Całe szczęście w porę Cię uratowała. Potem oczywiście przepraszała, ale od tamtego czasu miałaś się na baczności.
Hinata: Dziewczyna z zamkniętymi oczami starała się trafić do celu. Ty jako dobra dziewczyna przyszłaś ją wspierać. To był bardzo duży błąd, ponieważ dostałaś w brzuch. Dziewczyna prawie zemdlała, gdy zobaczyła w co trafiła. Zabrała Cię do szpitala i siedziała tam z Tobą cały czas. Czasami w nocy nawet zdarzało jej się płakać, kiedy myślała, że śpisz.
YOU ARE READING
[ZAWIESZONE] Naruto Preferencje
AléatoirePostacie: Naruto, Sasuke, Kakashi, Gaara, Gai, Neji, Kiba, Shino, Madara, Obito Sakura (Girl x Girl), Hinata ( Girl x Girl) Ino ( Girl x Girl).