◇7.dio◇

353 43 9
                                    

SARA P.O.V

Počeo mi se približavat, ali sam odmakla glavu.

"Jesi li rekla, da radimo što hoćemo?" Na te njegove riječi sam zanijemila.
Opet mi je prišao i poljubio me. Nisam uzvratila. Krenuo je na moj vrat, ali sam osjetila jak bol u trbuhu.

"Aaaaa!" Skiknula sam od bola, a on se odmah odmakao.

"Jesi li dobro?" Odmahnula sam glevom i ustala se u sjedeći položaj.

"Zovi liječnika." Odmah je otišao zovnuti. Držala sam se za trbuh i vrištala.

Lječnik je odmah ušao u sobu.

"Ležite." Napravila sam šta je rekao.

...

"Moram vas upitati. Jeste li vi trudni?" Klimnula sam glavom, a svi su ostali u šoku.

"Djete vam je previše nisko u posteljici. Morate biti jako pažljivi. Nikakav rad, nikakvo živciranje i nervoza, jer sve može poći po zlu." Zahvalila sam se, a lječnik je izašao.

"Nisi mi rekla da si trudna."  Rekao je onaj sa smiđom kosom koji me poljubio.

"Nisi pitao, a nisi ni ti meni rekao svoje ime." Odgovorila sam mu, a on je sjeo na krevet do mene.

"Nisi pitala." Nasmiješio se.

"Pa onda, kako se zoveš?"

"Kai." Klimnula sam glavom. "Jesi li dobro?"

"Jesam. Sve je u redu." Odgovorila sam mu uz smiješak. Prem da me je oteo i odveo od njih sviju, ali učinio mi je uslugu. Ne želim više nikoga vidjeti, a pogotovo ne Jimina.

"Sigurno?" Klimnula sam glavom.
"Ne ljutiš se na mene što sam te oteo i sve ovo?"

"Zapravo ne. Učinio si mi uslugu. Da sam ostala s njima, morala bih ga viđati svaki dan." Uzdahnuo je.

"Znam, i ja sam ga viđao svaki dan. A što je napravio?"
Upitao je, a ja sam ga čudno gledala.

"Ma nije bitno, nego ga kako ga ti znaš?" Upitala sam, a on je samo odmahnuo rukom.

"Pa duga priča..."

"Imam vremena..."
Odgovorila sam, a on se samo nasmijao.

"Paa.. išli smo skupa u školu u Busan, ali smo se posvađali zbog jedne djevojke..." Klimnula sam glavom i zjevnula.

"Idi spavati. Sutra će mo pričati." Rekao je i pokrio me.

"Laku noć."

"Laku noć, slatki snovi."

JIMIN P.O.V

Sletio sam u Seul i odmah sjeo u taxi.

Stigao sam u kuću i zatekao samo Karlu sa Daeom.

"Gdje je Sara?" Trčao sam po svim sobama, u nadi da ću ju naći. Više nisam mislio ni na Hyunu, ni BihHit, ni nikoga drugoga. Samo mi je Sara bila na pametima.

Došao sam do zadnjih vrata, ali ni u toj sobi nije bila. Pao sam na pod uza zid i zaplakao.

Nisam si mogao oprostiti, ali nadam se da će mi Sara nekada oprostiti.

Nisam si mogao oprostiti, ali nadam se da će mi Sara nekada oprostiti

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Plakao sam i vrištao iz svega glasa.
Karla je dotrčala do mene i bacila se na mene.
Lupala me je p oprstima, ali sam ju samo povuko u zagrljaj, a onda nam se i Dae pridržio.

...

Pribrao sam se i krenuo u potragu.
Pretražio sam sva naša mjesta, ali nisam kućicu na drvetu.
Otišao sam tamo, ali ni tamo ju nisam zatekao. Popeo sam se na kućicu i sjeo na balkon. Gledao sam jezero koje smo skupa gledali prije 4 godine. Skupa!
Opet sam pustio suzu. Grcao sam se u suzama, zašto je ovo moralo ovako ispasti. Za sve sam ja kriv!
Kišao je počela padati i odmah sam bio mokar kao miš. Nije me bilo ni briga. Sišao sam dolje i stao ispred jezera.
Gledao sam svoj odraz lica, a kapljice kiše su ga uništavale.
Pogledao sam pored svog odraza i vidio Sarin odraz.
Brzo sam pogledao pored sebe, a ona me je držala za ruku.
Htio sam ju povući u zagrljaj, ali prije nego što su na se tijela dodirnula, nestala je. Pao sam na pod i nastavio plakati. Suze su se stapale sa kišnim kapima, a j sam nastavio jecati.

"Sara, ako se ne pojaviš, ja..neću moći živjeti bez tebe..a to djete, neću si moći oprostiti...molim te vrati se, molim te!" Izgovarao sam kroz plač i vrištanje, a onda je sve postalo crno.

.................
Vote i com..❤❤
Ovaj tjedan možda neće biti nastavaka...ali možda..

Sorry 2 || P.JM ✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon