~The end~

323 21 0
                                    

Fanovi jos ne znaju da Tae i Jungkook imaju zenu, a da Jungkook ima dijete, da je Jimin jos zarucen, a da se 3 dana ženi.

...

Ušlis smo u BihHit zgradu i tamo nas je dočekali neki dečki.
Nisam znala tko su, vidim ih prvi put u životu.
Možda su neki novi bend.

"Sara, ovo je novi ben BigHit-a, zovu se TXT. Upoznajte se ja moram do šminkera, ubrzo ćemo u emisiju."
Poljubila sam ga u obraz i upoznala se s dečkima.
Jako su dragi i slatki.
Mlađi su oko 5 godina hehe.

~Time skip~

Znate ono kad imate osjećaj da vam je sve u životu savršeno? Takav je osjećaj u meni trenutno.

Podigla sam gavu i pogledala ga u duboko u oči. Nisam mogla biti sretnija trenutno.
Plesati s osobom koju volim najviše na svijetu na jedan od najbitnijih dana moga života.

Bila sam izgubljena u njegovim očima. Mogla bih tako ostati zauvijek. Samo on i ja i naša mala sreća.

Poljubio me na blic i nastavili smo s plesom.





-The end-

_______________________________

Ovo je jako,jako kratak dio,ali napokom sam završila s ovom pričom haha...
Nadam se da vam se bar malo sviđa jer ja nisam baš oduševljena, al neću više komplicirat ništa pa ću ju ostavit ovako.
Pa dragi moji...hvala na čitanju i pomnom praćenju moje priče...hvala na 2k+ pregleda...

Lovam vas puno i vidimo se u sljedećoj priči...u kojoj još ne znam ahahahah

Lya🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜
💙💚💙💚💙💚💙💚
💛💗💛💗💛💗💛💗

Sorry 2 || P.JM ✔Where stories live. Discover now