5."Sana aşık oldum"

1 0 0
                                    

Merhabalar ilk önce bunu söyliycem" Liama"- nın resmi multimedyada var.
Konu: Gece Khan,Nastiya Josan

Nastiya'nın ağzından:
İnanamıyorum içeri giren Gece'ydi.Yanımda Liama'yı görünce sinirden gözleri parlıyodu.Acaba neden? Yani sadece sevgili olub ayrılmışlardı. Ama bildiyim kadarıyla Gece Liama'ya nefret ediyodu.Hatta igrenir tavırlar bile atıyodu.Ama o başkasını seviyodu neden böyle yapıyodu?.Tam böyle düşünüyordumki Gece Liama'nın kolundan tutub dışarı atdı beni lavaboya kilitledi.Ne kadar söylesemde açmadı.Bende  konuşduklarına kulak misafiri oldum:
-" Ya Gece napıyosun açsana şu kapıyı"(Ben)
-" Biraz bekle açıcam Nastiya!"(Gece)
-"Seni birdaha Nastiya'nın etrafında görmüycem! Anladınmı beni! Sana nefret ediyorum Liama Nefret !"(Gece)
-" Tamam.Görmiyceksin beni onun etrafında.Ama bunu bilki eğer biz evlenseydik şimdi benim doğan çocuğumun babası Fred deyil! Sendin! Eşim,Kocam Fred deyil! Sendin! Ben Sana canımı verdim Lan Canımı!(Liama)
-" Ne verdiysen verdin ! Bunu bana ihanetden önce düşünseydin Liama ! Fredle yattığın geceden önce düşünseydin !(Gece)
-" Pişmanım tamammı? oldu mu? bitti mi? bıktım ! usandım artık!
-" Hayır! Ben nasıl senin için öldüysem sende öyle benim için ölüceksin!
-" Artık öldün ! Öldün artık Gece! Öldün! Defol gözüm görmesin seni! Aşşaglık herif!
-" Ha bu arada sözlerine dikkat et

Gece Lavaboya girib kapını kapattı.Bana çok ciddi bir tavırda bakıyodu.Sanki beni öldürecekmiş gibi! Bana yaklaşdı, ellerini belime doladı, Gözlerini gözlerime kilitledi, uzun saçlarımı okşadı, sonra gözü dudaklarıma kaydı , gözlerini kapattı, ve öpmeye başladı, ne kadar geri çekilsemde olmadı.Bende karşılık verdim.Sonra geri çekildi. Ve konuşmaya başladı:
-" O sana ne söyledi?"(Gece)
-" Hiç sadece sevgili olduğunuzu söyledi,o kadar!"(Ben)
-" Şeyy .. Ben sana bişey itiraf etmek zorundayım!"(Gece)
-" Evet Gece seni dinliyorum"(Ben)
-" Nastiya! Ben .. Seni .. Seviyorum "(Gece)
-" Ne? Gece sen derildinmi ? Sen başkasını seviyosun beni deyil!"(Ben)
-" Ah hayır yanlış anlamışsın.Ben sevdiyim dedikde seni kast etmişdim"(Gece)
-" Aslında .. Bende sana karşı bişeyler hiss ediyorum"(Ben)
-" Seni öpdükden sonra "(Gece)
-" Hayır.Lütfen bu konuları kapatalım.Olur mu? "(Ben)
-" Şimdi sevgilimiyiz? "(Gece)
-" Evet Gece! Evet sevgiliyiz!"(Ben)
Dedim ve boynuna sarıldım . O sırada bana telefon numarasın verdi.Bende ona kandiminkin verdim.
Ve sonra bana yaklaşdı.Dudaklarıma yapışavakdıki sagolsun Can aradı:
-"Prenses ! Nerdesin sen? "(Can)
-"Nerde olucam?! Okuldayım!"(Ben)
-"Ya ben şey için aramışdım. Hande teledonlarıma cevap vermiyoda"(Can)
-" Anlamadım.Neden ? Bişey mi söyledin kıza?"(Ben)
-" Ya söylediki Ece'yle kuzenlerime gitmek isdiyorum.Tanıyosunya hani o yakışıklı, bay egolu Murat Bey! "(Can)
-" Ya Can burda kıskanılıcak ne var yaa alt tarafı kuzeni işde! bak ben şimdi arıycam Hande'yi ama kötü davranmak yok!"(Ben)
-" Tamam.Tamam.Hadi ara o zaman"(Can)
-" Hadi bay"(Ben)
Dedim ve telefonu kapattım.Telefonda -" Hande"- yazan butona tıkladım ve aradım.Ya Can ' da abartıyor alt tarafı Kuzen işde ! Telefon iki kere çaldıkdan sonra açdı:
-"Efendim.Nastiya'm noldu nasılsın?"(Hande)
-" İyiyim.Asıl sen söyle bakayım Ece'yle nerdesin? Murat'larda ne işin var  Allahını seversen yaa !?"(Ben)
-" Can söyledi dimi bunları sana.Bak kızım Murat'larda deyilim.Can'a öyle söyledik . Güney Ece'yi aradı buluşmak isdiyomuş ne! Galiba aşık olmuş Ece'ye!"(Hande)
-" Neee??? Gerçekten mi? Baldız oluyoruz söylesene hadi o zaman Can'a da alışverişde siniz dersiniz.Hadi kapat.Banada haber verin .Bayy"(Ben)
-" Tamam.Aşkım.Bayy.Öpdüm"(Hande)
Telefonu kapattım.Nasıl yani bizim Güney Ece'ye aşık olmuş.Muhdeşem bir haber ya bu.Tam kendi-kendime konuşuyodumki Gece'nin sesiyle irkildim:
-" Kızım Noluyo yaa!? Senin kardeşinmi var ? Nasıl baldız oluyorsun sen?  Yaa kafam karışdı anlatsana bee!"
-" Nasıl baldız oluyoruzz  .. hmm. Benim İngiltere de bir dostum daha var o evleniyo. Bizde onun kardeşi yok diye kardeşi gibi davranlyoruz.Ve baldız oluyoruz .Tıpkı Güney'le Sen gibi"
-" Haa! İyi o zaman.Bende seni bir gün kendi evimin kadını,kendimin kadını,hayatımın kadını yapıcam!"
-" Yok Gece ! Daha erken ! Ona sonra karar veririzz!"
-" Erken mi? Kızım 18 yaşındasın bee! Artık kendi işlerine kendin karar versene"
-" Tamam.Gece.Ama daha bununla baglı düşünmem lazım"
-" Bende bilmiyorum! Ya benim olursun , yada kara toprağın!"
-" T-tamam.Sakin ol.Ben sadece şeyden korktum.Senin oldukdan sonra.Beni bırakıp gitmenden."
-" Ben seni hiç bırakırmıyım.Bide çocugumuz olur.İsmi de -" Jazmiya" - Nasıl beyendinmi?"
-" Nastiya-Jazmiya .Süperr"
-" Hadi o zaman.Akşam saat 12:00- de evin önünde ol.Bize geliceksin.Saol Canım"
-" T-tamam"
Neden bu beni evine davet etdi ki?
Hayır Nastiya ya düşündüyünse.Olmaz.Ben hemen eve gidip hazırlanıyım..

Siyah KelebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin