Het feest

3 0 0
                                    

Ik kijk in het raam en ziet de lange slierten uit diamanten aan me oren hangen. Ze beginnen boven met blauw en lopen naar onder af naar zilver. (Op de foto is de jurk van Sera) als we bij het hoofdhuis aan komen staan er al butlers buiten die wachten op de aan komst van ons. Natuurlijk zijn wij de laatste die naar binnen gaan. Beter gezegt ik. Tim loopt op Mada af en fluisters wat naar haar. Ze knikt en pakt zijn arm beet. Nou dat ging snel. Ze geeft de capuchon aan een butler waardoor Tim haar mooie zwarte lange jurk kan zien. Aan de rechter arm heeft ze een mouw met alles zwart, blauwe vlinders erop en aan haar middel zitten lichtjes diamanten. Haar hakken zijn zacht zwart met kant in de vorm van vlinders waar door je haar voet hier en daar kunt zien. Haar mooie rode haren zijn opgestoken met een klem in de vorm van een vlinder in het zwart, blau en voren hangt een gekrult pluk haar. Dan lopen ze naar binnen en worden hun namen om geroepen. Dan rijd een auto voor en Kyle en pap stappen uit. Ik ga naar Lisa en geef haar een kleine duw naar Kyle toe. Tegenlijker tijd maak ik haar omhang los en trek die van haar af waardoor Kyle verbaast op kijkt als die een oranje korte jurk ziet met aan het rand van het bovendeel diamanten dan een mooi donker oranje stof dat over elkaar ligt, in het midden weer een rijtje diamanten en dan een zacht oranje stof als rok. Haar hakken zijn orangje met voren aan de boven kant diamantjes en de linten waar de hak vast is aan het been hebben aan het begin ook diamantjes. Het lint gaat tot net onder haar knie. Tom en Justin lopen naar binnen, dan mam en pap en als gevolg Kyle en Lisa. Don houd zijn arm naar mij en ik pak hem vast. Een butler doet de omhang af waardoor ik Don naar adem hoor happen. "Damn je hebt jezelf overtroffen..." zegt hij en loopt dan met mij naar de grote ingang. De butler die de namen namen omroept is geschokt en heeft eerst een minuut nodig om bij te komen, waardoor ik moet lachen. "Hier is Don de beste vriend van Sera Kaskovisch en bij hem staat de persoon van de avond. Sera Kaskovisch!" De hele zaal draait zich naar ons om en is geschokt. Dan hoor je 1 voor 1 iedereen beginnen te juigen en te klappen. We lopen de trap af en de menigte in. Mijn moeder komt op mij af en glimlacht. "Je ziet er prachtig uit lieverd." Zegt ze en geeft mij een knuffel. Don laat mij los en loopt naar het eten. Pap komt naast mam staan en kijkt trots naar mij. "Kom je mee Sera?" Ik knik en loop met pap mee de grote trap op. In het midden is een breder stuk waar een microfoon al staat. Alles hier is in bruin en blauw. Pap doet mijn hand op zijn arm en helpt mij de trappen op. In het midden draait hij mij 1 keer in het rondt en knikt glimlachend. Pap pakt de microfoon en knipoogt nog 1 keer naar mij. Ik vouw mijn handen in elkaar voor mijn buik en luister toe met een glimlach. Van hier boven kun je precies iedere kleur zien. Dan blijf ik hangen bij een groepje met 8 man. Een vrouw met bruin haar met bruine ogen in een mooie rode lange jurk die de armen bloot laat met een stofje die over de arm aan haar pols vast zit. Naast haar staat een stevige man met zwart haar, blauwe ogen en een wit pak met een rode stropdas... De Satio familie. Automatisch zoek ik naar Kefisko. Hij staat voor zijn ouders en kijkt mij recht in de ogen aan... Zijn haar is netjes naar achter gekamt en hij heeft een donker rood pak aan. Het ziet er echt schiek uit met de zilvere knopen en het kruisje om zijn nek. Zijn spieren kun je er precies door heen zien.

 Zijn spieren kun je er precies door heen zien

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
mafia bosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu