Ik wordt wakker en zie een glimlachende Don in de ogen. "Wat is er Don?" Vraag ik een beetje humeurig. Don zijn glimlach wordt groter. "Joun rode prins komt over een half uur..." geschrokken schiet ik naar boven en Don gaat net nog op tijd aan de kant. Ik ren naar mijn inloop kast en kijk rond... "wat moet ik aan doen!?" Ik trek alle kasten open en ga dan op mijn bank zitten. "Ik heb niks om aan te doen!" Don komt binnen lopen en gaat naast mij zitten. "Je weet dat je hele kasten prop vol zijn he? Zal ik je helpen?" Ik knik en kijk droevig naar hem. Hij staat op en haalt van alles eruit en laat het zien. "Zullen we zeggen geen blauw? Je bent ja met de Satio familie onderweg. Doe jij je make up en haren alvast ik kies kleren voor je." Ik knik en wordt echt gek... ik ga aan mijn make up tafel en doe een beetje make up op. Niet te veel... Ik doe mijn haren in een staart en doe achter een strik op het elastiek, een klein zwart strikje met diamantjes. Don draait mij om en trekt een pluk haar uit mijn staart en kamt die even door. "Beter. Kleren liggen in de badkamer." Ik sta op en loop naar de badkamer. Op mijn krukje ligt een hoopje kleren en ernaast zwarte hakken. Ik pak het zwarte rokje met het rood zwarte bloesje en de leggings en doe die aan. Ik doe een zilveren ketting om en doe de zwarte hakken aan. Ik kijk in de spiegel en draai mijn gelokte zwarte pluk die tot mijn schouder gaat. Toen gaat de deur open en Don staat erin. "Is dit niet te?" Hij schud zijn hoofd en geeft mij 2 duimen. "En nou ga naar onder hij is er al." Ik merk hoe ik rood wordt en even door adem. Dan loop ik langs Don naar mijn kamer en neem mijn zwart tasje mee die ik om hang. Dan loop ik uit mijn kamer en door de gang naar de trap. Ik kijk naar onder en zie Satio in een kapotte zwarte broek met een zwart, wit t-shirt en een rood zwart hemd er overheen. Verdomme is hij sexy. Hij kijkt omhoog en begint te glimlachen. Hij kijkt mij van top tot teen aan en kijkt mij vol genot aan. "Je ziet er goed uit prinses. Mooi bloesje en ook in een mooie kleur." Ik glimlach en geef hem op de voor laatste tree mijn hand. Hij geeft er een kus op en helpt mij de laatste trede af. Ik loop door de deur en zie ook al meteen de rode Lamborghini van Kefisko. Keff maakt mij de deur open en ik ga erin zitten. Ik doe mijn gordel om en wacht op Kefisko. Nu waar ik hier zo zit wordt ik best nerveus... Was het wel een goede keus kwa kleding en kleur... Nerveus kijk ik uit het raam en pluk aan mijn rokje. Kefisko stapt in en maakt de auto aan. Dan kijkt hij naar mij en glimlacht voor dat hij op het gas trapt en weg rijd. Ik kijk van de zijkant naar hem toe en merk hoe hij vaker naar mij toe kijkt. "Zie je iets dat je leuk vindt?" Ik haal een wenkbrauw op en schud mijn hoofd. "Nee dat al helemaal niet." Zeg ik plagerig. Hij lacht en geeft dan meer gas. "Heb je zin vanavond nog wat te gaan doen? Als je tijd hebt heet dat." Ik glimlach en knik. "Ja is goed. Zondags heb ik altijd vrij." Hij lacht en rijd dan het zuiden binnen. Hier ben ik bijna nooit. Ik kijk naar buiten en zie eerst alles gras en erna bos. Als we het bos uit zijn komen we op een drukke winkel straat. Overal zijn kleine winkeltjes. Dan rijd hij het centrum uit en in een dure villa buurt. Na een minuut rijden komt er geen villa meer en is er een grote poort. Boven staat in mooie sier letters -Satio- overal erom heen zijn rode rozen. De poort gaat open en Kefisko rijd door. Binnen staat alles vol met rode rozen en standbeelden met rode diamanten. "Te veel groen..." zeg ik fluisterend waardoor ik een lach naast mij hoor. "Sorry wisten niet dat wij ooit een hoog alergische prinses hier zouden hebben..." ik verdraai mijn ogen en kijk verder naar voren waar nu een grote majestieke villa op duikt. Hij is net zo groot als onze villa alleen met rode dimanten hier en daar. Kefisko rijd de grote garage in en maakt dan mijn deur open. In de garage staan alles rode en zwarte auto's. We lopen naar de deur die door een butler open wordt gemaakt. Binnen staan we meteen op een rood tapijt dat zo naar de grote trap toe leid. Ik loop achter Kefisko aan naar de woonkamer. Door de woonkamer heen naar de eetkamer waar iedereen al zit. Meneer Satio aan het eind van de tafel, rechts ernaast zijn vrouw en links 2 plekken open. Naast mevrouw Satio zitten 3 meisjes. De eerste is de jongste een paar maanden zeker pas. Ze heeft licht blond haar en blauwe ogen. Dan komt een meisje met zwart haar en bruine ogen die rondt de 4 jaar is. Dan komt een meisje rond de 10 jaar. Haar ogen en haren vallen erg op. Zij heeft bruin, zwart haar met blauwe ogen waar bruine strepen doorheen lopen. Damn zijn die mooi... op dat moment komt een butler binnen die de tafel dekt. Kefisko doet de tweede stoel naast zijn pa naar achter waar ik dan op ga zitten en hij mij een beetje aan duwt. Hij gaat naast mij zitten en begint een broodje te smeren. De meisjes kijken mij nieuwschierig aan. Mevrouw Satio kijkt naar mij en glimlacht. "Leuk truitje. Hebben jullie je afgesproken?" Ik merk hoe mijn wangen rood worden en schud mijn hoofd. Ze lacht en wijst dan naar het meisje naast haar. "Dat is Mia. Ze is 8 maanden oud. Ernaast zit Lis, 4 jaar oud. Daarnaast zit Amalia 10 jaar oud." Ik knik naar hun en Lis en Amalia glimlachen naar mij zwaaiend.
JE LEEST
mafia bos
ActionSera een klein, lief en schattig meisje zou je kunnen zeggen als je niet wist in wat voor familie ze groot geworden is...