I am Katherine Pierce

124 2 1
                                    

Huoh, mistä aloittaisin. En saa muodostettua sanoja tälle paperille.

Olen Katherine Pierce, oikealta nimeltäni Katerina Petrova. Päätin muutta nimeni, sillä saavuin Pohjois-Amerikkaan. Omistin myös sisaruksia.

Kaikki paha alkoi siitä kun sain 1490 tyttölapsen. Synnytin hänet Bulgariassa, ja kotini oli siellä. Koska tyttöni oli avioton lapsi, hänet vietiin minulta. En saanut edes pidellä häntä. Pian kun lapseni kasvoi, tapasin hänet.

Minut karkoitettiin Bulgariasta Englantiin minun perheeni häpeän vuoksi. En tiennyt vielä silloin olevani kaksoisolento tai sitä, että minua tarvittiin kirouksen purkamiseen.

Klaus eli Niklaus niminen vampyyri uskotteli minulle rakkauttansa, vaikka oikeasti halusi vain käyttää minut sen kirouksen purkamiseen. Luulin että hän oikeasti rakasti minua.

Minut olisi uhrattu kiroukseen, jos en olisi karannut. Karkasin ja vampyyri nimeltä Rose antoi minulle vertaan haavojeni parantamiseen ja otti minut suojaan. Tajusin tilaisuuteni tulleen ja hirttäydyin Rosen kodissa. Niin minusta tuli vampyyri. Klaus oli minulle vihainen ja halusi kostaa, sillä olin hyödytön enään vampyyrina kirouksen purkamisen. Monta sataa vuotta pakenin Klausia.

Stefanin ja Damonin tapasin 1864. Silloin oli sisällissota. Valehtelin veljeksille paljon. Väitin Damonille että minulla oli tunteita häntä kohtaan mutta ei ollut. Tiesin, että Stefan oli minulle se oikea. Damon rakasti minua.

Minulla oli noita nimeltä Emily. Hän oli lahjakas ja hyvin taitava noita. Hän oli hyvin läheinen minulle. Hän turvasi aina selustani. Emily oli myös hovineitoni.

Minusta on aina sanottu että olen julma Elenaa kohtaan. Pitäisikö minun olla ystävällinen surkeaa kopiotani kohtaan joka varasti Stefanin? Stefan on sanonut vihaavansa minua, mutta tiedän että hän sisimmässään rakastaa minua. Olen sitä mieltä, että Damon on ollut koko ajan vain tiellä.

Muutin Elenan ystävän Carolinen vampyyriksi. Tarkoituksena oli kyllä tappaa hänet, mutta typerä Damon pilasi kaiken. Manipuloin Carolinea kauan, kunnes hän kääntyi minua vastaan.

Tiedän sen että minä olen ainoa ja oikea Katherine Pierce

2003 Mystic Falls

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 13, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Katherine Pierce | Story Of My LifeWhere stories live. Discover now