M-ai simțit?

23 5 8
                                    

      Mereu am stiut ca ceva lipseste , dar nu am stiut ce...asta pana cand te-am gasit si am stiut ...mai mult am crezut ca tu ai fost acel lucru care mi-a lipsit.  Dorinta ce imi ardea sufletul , incet...
  Imi amintesc ca te-am inaltnit intamplator , erai un om strain pentru mine , iar tot ce stiam era ca tebuie sa aflu totul despre tine .
    Asta am si facut dar a fost prea tarziu... Am aflat prea tarziu ca eu eram doar o alta marioneta a ta , una din multe altele . Am suferit...am evoluat , am invatat dar mi-ai spus ca m-am schimbat .
   Mi-ai spus ca sunt rece , ca nu mai simt . Dar tu m-ai simtit vreodata? Tu ai simtit cat de mult insemnai pentru mine ? Ajunsesi o obesie pentru mine . Stii asta? Nu , nu stii , pentru ca nu ti-a pasat atunci , si nu iti pasa nici acum . Dar iti va pasa caci... M-am saturat de oamenii ca tine .
    Ameninta-ma ca pleci caci oricum eu mi-am facut bagajul . M-ai subestimat , m-ai ranit cand eram jos , iar acum Karma nu va fi blanda cu tine . Pentru ca din pacate pentru "papusarul meu" am ajuns la forma mea cea mai buna .
   Deci spune-mi acum , ma simti ? Daca nu , ai dreptate , caci nici eu nu ma simt cum ma simteam . Ma simt mai bine , acum poti sa imi spui orice dar sa stii ca vorbele nu ma mai dor , trecutul a fost doar o lectie pentru mine . E timpul ca eu sa iti predau tie una.

 Scurt și la subiectUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum