1. Mi?

590 31 4
                                    

~Miért? Miért szakított velem? 5 év után az évfordulón azt várná az ember hogy megkérik a kezét. Erre bazdmeg szakít. Nem hiszem el. Mostantól flegma én bekapcs. Teljesen megfogok változni. - nagyon elvoltam a gondolataimmal. Leültem egy padra és zenét hallgattam. Nagyon elmerültem a zenében. Nem vettem észre hogy le szeretne ülni valaki mellém. Egészen addig amíg nem bökött meg.
-Hahó! - szólalt meg
-Mit szeretnél? - kérdeztem flegmán majd néztem fel.
-Szabad ez a hely?
-Nem. - mondtam majd merültem vissza a zene világába. Azt éreztem hogy még is csak leül mellém. Ránéztem és találkozott a tekintetünk. Leesett hogy ő egy idol. De nem tudtam felismerni ki és melyik bandából. Nem igazán érdekelt.
-Szóval. Miért vagy ilyen? - kérdezte
-Csak mert.
-Na jó! Nem ismerlek. De nagyon flegma vagy. Valószínűleg azért mert van valami bajod.
-Nincs semmi bajom. Ilyen a stílusom. Egyébként is. Mi közöd hozzá?
-Semmi. De... - beléfolytottam a szót
-Na akkor? Tudod mit? Elmentem. - fogtam meg a táskám és éppen álltam volna fel mikor visszahúzott.
-Tudod ki vagyok? - kérdezte
-Idol vagy. De nem ugrik be hogy melyik bandából és ki. De ismerős vagy. - mondtam.
-BIGBANG-ből Seungri vagyok és szeretném tudni mit csináltam ellened hogy így beszélsz velem.
-Nem csináltál semmit egyszerűen ilyen vagyok.
-Bezzeg a fanmeetingeken kedvesebb voltál-piszmogta az orra alatt
-Igen. Mert akkor még minden más volt. - piszmogtam vissza
-Mi változott?
-A kapcsolati állapotom.
-Mi? Neked volt pasid?
-Ennyire ronda volnék?
-Nem dehogy. Csak... Nem gondoltam volna hogy van...volt-javította ki.
-Na most már mindegy...
-De mi történt?
-Ma volt az 5. évfordulónk. Mondta hogy valami fontosat szeretne mondani-itt már alig tudtam beszélni- azt hinné az ember... Hogy megkérik a kezét... Erre a szemem láttára megcsal és... És... - elkezdtem sírni. Nem bírtam tovább- és... Utánna szakít... - idejött hozzám Seungri és átölelt.
-Ohh... Sa... Sajnálom. - mondta együtt érzően.
-Nincs mit sajnálni. Ez van.
-Van kedved átjönni hozzánk?
-Mi? Szabad ezt?
-Miért ne lehetne.
-Nem fognak haragudni a többiek hogy nem szóltál nekik?
-Nem. Sőt örülni fognak neked. - kacsint-Menjünk! - mondta majd elkezdett húzni. Odaértünk.
-Fiúk! Van egy meglepim! - nézz Seungrira mindenki. - Ő itt Bella. Ismeritek. Ő az aki minden fanmeetingre eljön és az összes koncerten első sorba van.-a fiúk kérdőn néztek rá. Aztán valamit motyogott amit nem értettem és egyből leesett nekik ki vagyok.
-Annyeong Bella! - köszöntek sorba
-És mizu? - kérdezte  Daesung
-Nincs semmi különös... - hazudtam
-Ha nem lenne semmi különös Seungri nem hozott volna ide. - mondta Taeyang.
-Hát... - mondtam

Sziasztok!
Ennyi lenne az 1. rész. Ez inkább egy kis ráhangolás. Előre szólók ez egy sadstory lesz szóval aki nem szereti az ilyeneket azt sajnálom.
Na hali!

Loser... (BIGBANG ff.)[BEFEJEZETT] Onde histórias criam vida. Descubra agora