7. Egyre rosszabb...

227 12 2
                                    

-Figyelj én nem tudom hogy és mikor de nagyon szeretlek és jobban mint egy barát. Én többet szeretnék köztünk mint barátság. Azóta amióta először megjelentél itt azóta többet érzek irántad és ez az érzés egyre erősödött. Nem tudom mit érzel irántam de én szerelmes vagyok beléd. - tátva maradt a szám és elpirultam egy kicsit-lennél a barátnőm? - nyakába ugrottam és fülébe súgtam
-Igen-majd megcsókolt. Ő is szerelmes belém. Akkor csak nem lehetek lúzer.
Visszamentünk a többiekhez.
-Nahh... Mit beszéltetek? - kérdezte Seungri GD-re kacsintva. Majd GD átkarolta derekam.
-Összejöttünk-majd nyomott egy puszit a homlokomra amitől elmosolyodtam.
-Gratulálok-mondták egyszerre majd Daesung felállt és megölelt minket.
-Gratulálok-mondta
-Nem haragszol? - néz rá GD
-Nem. Legyetek boldogok-mondta majd mosolyogva bement a szobájába. Egyszerre kérdőn néztünk egymásra GDvel. Taeyang se értette így utánna ment.

*Taeyang szemszöge*

-Nem. Legyetek boldogok-mondta majd mosolyogva bement a szobájába. Nem értettem ezt most hogy és miért tette Daesung ezért utánna mentem. Az ágyán ült és bámult ki az ablakon.
-Bejöhetek? - kérdeztem
-Gyere-sóhajtott majd becsuktam az ajtót és bementem.
-Mi baj?
-Nincs semmi... Csak...
-Csak?
-Kicsit fáj hogy összejöttek.
-Megcsaltad.
-Nem igaz. Az a ribanc csókolt meg most tehetek róla?
-Igen. Nem toltad el
-Ahjj... - fordított nekem hátat-tudod. Fáj hogy összejöttek, meg az is amit tegnap GD csinált velem.-nézett ki az ablakon
-Tudom, elhiszem-odamentem hozzá, leültem mellé és átöleltem
-Köszi Hyung-mondta Daesung majd elmosolyodott. Végre egy mosoly.
-Nincs mit-mosolyogtam rá
-De van. Rengeteg mindenben segítettél.-hálálkodott
-Ez egy természetes dolog. Ezeket az embernek alapból kéne cselekednie. - kopogtak az ajtón
-Ki az? - néz az ajtóra ijedten DaeSung
-Bella. Gyertek! GD akarja valahova vinni a bandát-mondta majd elment. Ránéztem DaeSungra.
-Akarsz menni? - kérdeztem mert láttam rajta hogy ezt a programot a háta közepére se kívánja.
-Igen-bólogatott, majd felálltunk és kimentünk.
-Mehetünk? - nézett ránk GD
-Igen - majd lementünk a kocsihoz és elindultunk. Nem soká egy vidámparkhoz értünk.
-Itt is volnánk-mondta GD és a kocsi a parkolóba parkolt. Mi kiszálltunk megvettük a jegyeket és azonnal megrohamoztuk a játékokat. Először egy hullámvasútat próbáltunk ki majd egy horror labirintust. Egyszer a maknae megijedt. Mi szakadtunk rajta. Nem soká csoportokra váltunk. Én DaeSunggal, Bella GDvel, Seungrival és T. O. P-val ment. De hamar hozzánk csapódott T. O. P mi szerint nem illik abba a társaságba jelen pillanatban. Nagyon sokat nevetünk és végre láttam DaeSungot újra nevetni. Nagyon jól elvoltunk. Kb. az összes játékot kipróbáltuk és nem igazán futottunk össze GD-ékkel. Utoljára az óriás kerékre ültünk fel.
-Azok ott nem GDék? - mutatott az előttünk lévő kabinra
-De. De hol van a maknae? - ahogy feltettem ezt a kérdést megpillantottam hogy ő lent van a kerék mellett, majd DaeSungra néztem aki egy eléggé csalódott fejet vágott miközben GDéket nézte.
-Hallod YB ezeket itt mindjárt 18 pluszos tartalmat csinálnak-nézte GDéket T. O. P is aki amint meglátta hogy hogy falják egymást elkezdett viccelődni. 2 körre ültünk be de az első után kiszálltunk DaeSung miatt.
-TaeYang, én nem bírok ki még egy kört. Én kiszállok-szállt ki a kabinból és indult el a parkoló felé. Én azonnal utánna mentem. T. O. P a kabinba maradt és Seungri is beszállt mellé.

*Bella szemszöge*

Amint csoportokba váltunk elkezdtünk beszélgetni de T. O. P elég hamar átment YB-ékhez.
-És mire üljünk fel? - kérdezte Seungri csillogó szemekkel. 27 éves létére elégge gyerekes. Illik is rá a maknae poszt.
-Arra ott-mutatott a dodzsemre GD
-Rendben! Verseny:az nyer aki a legtöbbször megy neki a másiknak-mondta mosolyogva Seungri-úgy is én nyerek!
-Persze-nevetett GD-légy csak a te álom világodba. - erre már én is elnevettem magam. Végül én nyertem.
-Kezdők szerencséje! - boxolt bele a vállamba Seungri. Ezek után még rengeteget beszélgettünk és furcsa módon nem találkoztunk DaeSungékkal. Utoljára az óriás kerékre ültünk fel.
-Biztos nem jössz? - kérdezte GD
-Nem. Egész nap a véreteket szívtam. Hagylak titeket egy kicsit kettesben-mondta majd bólintott GD és beszálltunk a kabinba. Elindult a kerék és elkezdtünk nézelődni.
-De szép a táj-csodálkoztam ugyanis már naplemente volt.
-Olyan szép mint te-bókolt GD majd megcsókolt. Kezét combomra csúsztatta, másik kezével derekam fogta majd ölébe húzott. Levegő hiányában elváltunk de hamar újra ajkaimra tapad. Átkaroltam nyakát és úgy csókoloztunk. Valahogy ez a 2 kör elég hamar eltelt így már le kellett szállnunk. Egymásba fontuk ujjaink és úgy sétáltunk ki a parkolóba. Egyszer csak azt éreztem hogy valaki ráugrik a hátamra és eltakarja a szemem. GD csak röhögött az egészen.
-Ki vagyok? - kérdezte cukin a hátamon lévő ismeretlen. Persze azonnal felismertem a hangját.
-Maknae! Azonnal szállj le a hátamról ha nem akarsz elesni-ahogy kimondtam elestünk. T. O. P és GD csak röhegtek.
-Nem vicces-nyújtottam ki a nyelven majd én is elkezdten röhögni mivel T. O. P annyira röhögött hogy már a földön fetrengett. Lassan vagy már egy jó 5 perce a földön fetrengve nevettünk mikor ránéztem a telefonomra.
-Menni kéne vissza-mutattam meg az időt GDnek.
-Igazad van-állt fel a földről és húzott fel minket egyesével. Majd elmentünk a kocsihoz és meglepetésünkre már ott volt YB és DaeSung.
-Nem vártatok sokat ránk ugye? - néztem rájuk aggódva
-Nem dehogy-mondta DaeSung majd beszálltunk és hazamentünk. Már mindenki nagyban készülődött az alváshoz. Én a vendégszobába csücsültem mikor kopogtak az ajtón. Kinyitottam az ajtóm hisz úgy sem öltözök már.
-Gyertek! - mondtam mikor megláttam T. O. P-t, Seungrit és TaeYangot. Bejöttek és leültek a földre egy körbe és én is melléjük ültem miután a táskámból előhalásztam egy csomag chipset.
-Nohh...mi szél hozott titeket ide? - kérdeztem viccelődve.
-Beszélgetni szeretnénk hogy most mi a helyzet. - mondta YoungBae. Tárva nyitva hagytam az ajtóm ugyanis elfelejtettem becsukni.
Be kellett volna zárnom és akkor nem történt volna meg...

(941)
Sziasztok!
Nyahh itt volnék egy új résszel. A következő rész igazán izgi lesz ^w^. Sajnos lassacskán a story végére érünk de ne búsuljatok mert a kövi story egy EXO-s fantasy lesz^w^. Remélem felkeltette az érdeklődéseteket. Pár rész után kihozom. Addig is :
Sziasztok!

Loser... (BIGBANG ff.)[BEFEJEZETT] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora