Здравейте. Това съм аз Хари. Знам сигурно в момента си казвате" Ооо Хари Потър", но за съжаление аз не съм Хари Потър, аз съм просто едно нормално момче на ръба на пубертета. Но тази година се преместих в ново училище и всичко се обърна.
Първоначално като всички доста се притеснявах и не знаех дали ще си намеря приятелка или ще остана игнориран и тъпчото на класа.
И в този миг си появи тя.
- Хей, ти да не си онова момче, което прави клипове в You Tube?
- Да, харесват ли ти?
Момичето, което ми се струваше че е голяма почти колкото мен, ме хвана за рамото и едвам задържаше смеха си ми каза:
- Страшно - още малко и щеше да започне да се смеее - са тъпи!
Аз тръгнах по коридорите и не се обърнах назад, но я чувах как се смее до пръсване.
Обиден се опитвах да намеря класната стаята. Накрая видях един учител и го попитах къде е 311 стая. Тръгнах след него и щом влязох в стаята исках да потъна в земята.
- О, здравей, ти сигурно си Хари- кимнах с глава и тя ми показа мястото където трябваше да седна. Познайте, до мен седеше същото момиче, което ми се смееше на клиповете.
- Здравей отново- казах и аз с леко притеснение - Така и не разбрах, как се казваш.
- Лора- отговори ми тя без дори да ме погледне.
- Много ми е приятно Лора. Аз съм Хари - опитвах се да завържа някакъв разговор, но тя не казваше нищо - Нещо да не е станало!
- Я ме остави намира - отговори ми тя и долових в гласа и много гняв и омраза, затова не казах нищо повече.
- Дано да ви е приятно в това училище, дано завъдите нови приятелства. Сега ще ви разведа из училището - госпожата ни беше много мила, дано да е такава цялата година.
След като ни разведе из всичките етажи се върнахме в класната стая и ни раздаде новите учебници. След това дойдоха всички учители и се запознахме с тях. Най-много ми хареса господина по Физическо. Той беше много висок руски баскетболист. Господина по История също беше много интересен, но ще разберем какви са наистина в час. Щом запознанството приключи госпожата ни изкара навън, където ни чакаха родителите.
- Как мина миличък - попита майка ми, но аз веднага и се скарах.
- Мамо недей да ми викаш така, някой ще те чуе и ще ми се присмива!
- Е добре, ами ми кажи как мина, кой учител най-много ти хареса, класната беше ли добра и имаше ли хубави момичета в класа ти.
- Мамооо!
YOU ARE READING
Default Title - Write Your Own.Новото училище на Хари.
ActionОпитва се да се запознае с нови приятели, но не успява.