Ep 12

4.2K 248 26
                                    

"ခဗ်ားဘယ္​သူလဲ''

"အဟက္​ အ​ေခ်ာ​ေလးဘဲ''

"ခဗ်ား သူမ်ားအိမ္​ထဲဘာဝင္​လုပ္​တာဘဲ​ေျပာပါ hyung​ေရာ.......hyung''

"သူ​ေဌးမင္​႐ွီ ခဗ်ားအ​ေႂကြးကို​ေၾက​ေအာင္​ဆပ္​​ေပးမွာပါ''

"Hyung........''

ပါးစပ္​​ေသြး​ေတြနဲ႔ hyung ဘာ​ေတြျဖစ္​ၾကတာလဲ ဘာလို႔သူတို႔ကhyungကိုခ်ဳပ္​ထားၾကတာလဲ

"ဟားဟား ဒီလိုပံုစံနဲ႔မင္​းကအ​ေႂကြး​ေၾက​ေအာင္​ဆပ္​​ေပးမယ္​ဟုတ္​လား အဟတ္​ ဟာသ​ေတြသိပ္​​ေျပာတာဘဲ luhanရယ္​''

"ခဗ်ားႀကီး က်ဳပ္​​ေၾက​ေအာင္​ဆပ္​မယ္​ဆိုၿပီး​ေရာ​ေပါ့တစ္​လအခ်ိန္​​ေပးပါ''

"No no luhan ငါ ဒီ​ေကာင္​​ေလးကိုစိတ္​ဝင္​စားတယ္​ မင္​းအ​ေႂကြး​ေတြကိုဒီ​ေကာင္​​ေလးနဲ႔လဲမယ္​ဆိုရင္​ ငါသိပ္​ဝမ္​းသာမိမွာဘဲ ဟင္​းဟင္​း''

"သူ​ေဌးမင္​!! ဘယ္​​ေတာ့မွရမွာမဟုတ္​ဘူး သူကက်ဳပ္​ညီ က်ဳပ္​ညီကိုခဗ်ားကိုထိုး​ေပးလိုက္​ရ​ေအာင္​က်ဳပ္​မရက္​စက္​တတ္​ဘူး''

"Hyung က်​ေနာ္​အဲ့လူ​ေတာင္​းဆိုတာလက္​ခံတယ္​''

Hyungဒီ​ေလာက္​ပင္​ပန္​း​ေနရတာ​ေတာ္​​ေရာ​ေပါ့hyungရယ္​

"ဟားဟား ​ေကာင္​း​ေလးမင္​း​ေျပာတာအတည္​ပါ​ေနာ္​''

"Sehun!!''

"က်​ေနာ္​မ​ေနာက္​တတ္​ဘူး''

"Okay​ေလ ဟို​ေကာင္​​ေတြ အသံုးမဝင္​တဲ့အဲ့​ေကာင္​ကိုလႊတ္​​ေပးၿပီ ​ေကာင္​​ေလးကိုငါ့အိမ္​ဆီ​ေခၚသြားလိုက္​ ငါluhanနဲ႔စာရင္​း႐ွင္​းစရာ႐ွိ​ေသးတယ္​''

"ခဗ်ား hyungကိုဘာလုပ္​မလို႔လဲ''

"ဟားဟား​ေကာင္​​ေလးရယ္​ အ​ေႂကြးစာရင္​း႐ွင္​မွာပါစိတ္​ခ်ငါက ကတိတည္​တဲ့သူပါဟင္​းဟင္​း''

"Lu hyung..... baek hyung ကို​ေစာင္​့​ေ႐ွာင္​့​ေပးပါ က်​ေနာ္​အခြင္​့သာရင္​ hyungတို႔ဆီျပန္​လာခဲ့ပါမယ္​.......hyungတို႔လက္​ထပ္​ၿပီးသာယာတဲ့မိသားစုဘဝ​ေလးတည္​​ေထာင္​တဲ့အခ်ိန္​ကိုက်​ေနာ္​မျမင္​ရတာ စိတ္​မ​ေကာင္​းဘူး ဒါ​ေပမဲ့က်​ေနာ္​​ေပ်ာ္​ပါတယ္​ hyungတို႔ကို​ေက်းဇူးဆပ္​ခြင္​့ရသြားၿပီ''

ေက်းကြၽန္ [Completed]Where stories live. Discover now