TIZENHETEDIK FELVONÁS

49 2 0
                                    

Az egyik pap közeledni kezdett hozzá és előhúzta hatalmas merevedését.

- Mi az Ricsi, nem ismersz meg?

Ricsit megrohamozták a Vietnám flashbackjei. Nem akarta, hogy még egyszer megtörténjen... az.

Ekkor az összes pap elővette hatalmas péniszét, és Ricsi irányába kezdték el verni azt. Ricsi próbált szabadulni, ám a Kapisztrán Jánosok útját állták. Ekkor jött az, amiről Ricsi még álmodni sem mert. Amikor a papok elérték a csúcsot, egyszerre lövellt Ricsire forró spermájuk. Főhősünk egész arcáról csöpögött az ondó. Ott vergődött Ricsi a több deci geciben, míg Jánosék röhögtek rajta. . . .

- Ricsi? Ricsi!- hallotta meg Misi angyali hangját. Ricsi nem tudta hol van. - Ricsi jól vagy?- kérdezte aggódva Misi.

- Mi? Hol vagyok?- kérdezte, miközben egy izzadtságcsepp gördült le szemébe. - Fúj, baszd meg ugye nem gecis a fejem?!

- Nem, dehogy te butus! Lázálmod volt Ricsikém. Itt vergődtél, mint egy halacska az ágyadban!- törölte le Misi, Ricsi arcáról az izzadtságot. Egy pillanatnyi szemezgetés történik közöttük, azonban mikor Misinek eljutott a tudatáig mi is történik, hirtelen elkapja kezét, mintha valami forró dologhoz ért volna.

- Mondd, hogy ezt is álmodom!- motyogta Ricsi.

- Lázas vagy Ricsi, félrebeszélsz!- próbálta menteni a menthetetlent Misi.

Kicsi Ricsi kalandjai (+18)Where stories live. Discover now