TIZENÖTÖDIK FELVONÁS

37 3 0
                                    



- Jaj! Ez, de jólesett nekünk!- toppant be megkönnyebbülten Kapisztrán János.

- Honnan jöttél vissza, drágám?- kérdezte nyájasan Misi.

- Mi van tata? Már többen vagytok?- kérdezte ingerülten a mi kis barátunk.

- Kardoztunk egy jót a WC-ben - felelete büszkén.

- Hogy mi?- kérdezett vissza Ricsi összeráncolt szemöldökkel.

- Na, ne beszélgessünk ilyen unalmas témákról, inkább együnk. Úgy hallottam, hogy a hívők sok áldozati bárányt hoztak, vacsorára báránypecsenyét kérek!-utasította kedvesét Misi.

- Hogyan álljak neked elő báránypecsenyével? Nem is tudok sütni!- felelte értetlenül János.

Misi keresztbe tette kecses lábacskáit.

- Majd akkor Ricsi megoldja, ugye Ricsi?

- Hogy én?- mutatott magára döbbenten Ricsi.

- Na nehogy már egy pálcika testű csinálja a férfi melót! Szegényke összeroppanna ennyi súly alatt.

- Hogy mi van? - kapta fel a vizet Ricsi, majd pökhendien felszegte fejét.

- Ricsi, nyugodj meg! Nem tesz jót ez neked!-próbálta nyugtatni Misi.

János előhúzott egy kulcscsomót a zsebéből és kinyitotta Ricsi bilincseit.

- Na, akkor megmutatom, merre találod a bárányokat Ricsike.- simogatta nyugtató szándékkal vékonyka hátacskáját,

「ez azonban Ricsinél pont az ellenkezőjét érte el... 」

Kicsi Ricsi kalandjai (+18)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora