Ето слънчице мое Poli-G
Ти и Куки бяхте добри приятели от много време, но ти го имаше за повече от приятел. Харесваше го близо от 2 години и 4 месеца. Един ден се бяхте разбрали да отидете на вечеря наколко часа след училише и ти беше притеснена, но и едновременно развълнувана за престоящата ви среща. Прибра се взе си парите и тръгна към мола. Почна да избираш рокля и обувки и се отби в блиския фризьорски салон за да си направиш прическа. Прибра се, изкъпа се и се преоблече. Ти беше с къса червена рокля и щерни токчета, а косата ти бе на кок. Видя че е време да излизаш. Тъкмо си взе чантата, парите, ключовете и телефона и на вратата се звънна. Ти отвори и видя Куки с букет Рози в ръцете си.
-М-много си к-крас-сива!-каза той заеквайки, а лицето му беше присобило червеникав цвят.
-Благодаря ти!-каза ти и излезе от къщата.
Качихте се в колата му и той те закара в един от най скъпите ресторанти в Сеул. Поръчахте си и той започна да говори.
-Виж Поли....аз исках да ти кажа нещо.-ти малко се притени-искам да ти кажа, че....аз такова... Те харесвам!-изстреля набързо той.
-Какво!?-каза учудено, но се осъзна и го целуна.
Не отне много време да отвърне на целувката ти. Тогава се сетихте че сте в ресторант и се отделихте един от друг. Кук плати сметката и те заведе у тях. Започнахте да се целувате вървейки към спалнята. Той те блъсна на леглото и започна да съблича роклята ти хвърляйки я на земята. Целуваше врата ти и оставяше смучки. Не след дълго ти свали ризата и панталона му. Останахте само по бельо. Той свали сутиена и розовите ти бикини и вкара два пръста в теб. Ти изстена от болка.
-Ааа Чонкук боли!!! Спри!
-Спокойно скъпа скоро ще мине.
Той започна да ги движи, а ри свикна и започна да со молиш стенвйки да е по бърз. Усети че ще свършиш.
-Аз щ-ще св-върша!
Той извади пръстите си от теб, свали боксерките си, поставяйки те куешката и навлажни входа ти с език. След което намести члена си на входа ти и го вкара бавно в теб. Трябваше да е нежен, защото знеше че си девствена. Той го задвижи бавно а ти започна да стенеш от болка. Но след минута, две тя се замвни с онова неописуемо идоволствие. Ти го молеше стенейки да си по бърз. Той забърза темпото, а ти умираше от кеф. След около 20-25 минути бясно чукане вие свършихте и легнахте един до друг, дишайки тежко.
-Някой път можем да повторим? - каза той усмихвайки се чаровно. Ах тази усмивка те подлудяваше.
-Непременно!
Завихте се и заспахте в обятията си.
Оххх какво правя с живота си?! Е дано ти е харесало.
YOU ARE READING
BTSxREADER *SMUT*
Short StoryТо се разбира от заглавието... И много благодарности, прегръдки и целувки за моята скъпа онни @WolfGirl2412 за дето ми направи корицата!!! Обичам тееее!