#6

1.1K 32 5
                                    

Заповядай слънце FireGirl2814

Ти и Кук сте гаджета от много време и живеете заедно. Правили сте го не веднъж или два пъти. И тази вечер сте решили да си угодите. Вие сте у вас пред телевизора и гкедате романтичен филм.

-Скъпа, на мен ми доскуча този филм! Не ми се гледа романтика, искам да я чувствам!

-Ами добре.

Кук те хвана за ръката и те поведе към спалнята ви. Легна те на леглото и застана над теб. Свали блузата и сутиена ти. Започна да те целува по врата и оставяше тъмни петна по него. Ти стенеше, но на теб ти харесваше. Той целуваше гърдите ти. Той свали панталоните ти, а ти неговите тениска и панталони. Ти ви преобърна така че да е над теб и свали боксерките му. Обхвана надървилия му се приятел с ръцете си, като започна да ги движиш нагоре, надолу. Той стенеше и викаше името ти. Ти пое дължината му в устата си и започна да се движиш. Облизваше всяка част от члена му. Той свърши в устата ти, а ти преглътна. Ти извади приятеля му от устата си.

-Искам да те яздя!

-Ами добре.

Той те изправи, свали бикините си и постави члена си на входа ти. Кук ти го вкара и започна да се движи бавно, като постепенно забързваше. Ти стенеше и винаше името му.

-Ааагхх Кук по бързо! Само толкова ли можеш?!

Той започна да се блъска в теб като някакъв звяр. След няколко минути бясно чукане и двамата свършихте. Ти стана от него и легна на леглото. Той легна до теб. И двамата дишахте тежко.

-Обичам те Y/N, ти си моя живот!

-И аз те обичам Куки!

И двамата заспахте заедно.

Заповядай дано ти харесва.... Много съм зле в това още.....

BTSxREADER *SMUT*Where stories live. Discover now