Специална поръчка от моята онни WolfGirl2412 за user72763103 и каза да ти предам "дано ти е харесало отмъщението от мен"
Събуждаш се от ужасната си аларма.... Ъх още един ужасен ден в училище. И още един проклет ден с Рап Монстър. Това момче е ужасно за теб. Ти ставаш, обличаш се, взимаш всичко нужно за училише и потегляш натам.
*skip time*
Почти всички часове са минали. Остава само бел и ти приготвяш учебниците си. Госпожата влиза и започва да обяснява урока, а ти се опитваш да не заспиш. По едно време усещаш как нещо те удря по главата. Това била химикалка със залепено листче на нея. Пишеше "ще те чакам след часовете при входа на училището. Ако не дойдеш ще се наказваме! - RM", но ти не обърна много внимание на това. Часа свърши. Ти събра нещата си и си тръгна. Тъкмо стигна пред вас и видя РапМон, който най вероятно те чакаше.
-Защо не дойде?
-Защото не ми се разпрявяше с такива като теб!
-Е явно ще се наказваме!
Той те стисна здраво за ръката и те накара да отвориш вратата. Ти го послуша, тъй като беше по голям и силен от теб. RM затвори вратата и те замъкна към спалнята ти. Блъсна те на леглото и ти нареди да стоиш така. Той свали панталоните си и боксерките си.
-Сега ще ми духаш или ще стане лошо! - заплаши те той.
Ти беше уплашен и се дърпаше, но той бе по силен и не можа да се измъкнеш от хватката му. Той избута главата ти между краката му, а ти кат послушна проститутка започна да му го лапаш. Движеше се бавно затова Намджун взе нещата в свои ръце. Хвана косата ти с големите си ръце и започна да те чука в устата. Ти се давеше но на него не му пукаше. Забиваше мъжеството си в гърлото ти с бясна скорост. Свърши в устата ти.
-Преглъщай!!! - заповяда ти той и ти преглътна цялата му течност.
Той стана от леглото, изправи те и съблече панталона и боксерките ти. Постави те кучешката и постави члена си на входа ти. Ти усети главичката му там и изакимтя от страх. Той се заби наведнъж в теб и ти извика от болката. Започна да се движи много МНОГО бързо и да се забива в теб с цялата си сила.
-Аааахх м-моля т-те сп-при!!! Боли мее!!! - викаше пкачейки ти, но той не спираше. По едно време усети как свърши в теб. Той се облече и те хвана за ръцете. Отведе те в бабята и те накара да се изкъпеш. Ти го направи и се върна в стаята си. Оправи я, както ти беше казал и те накара да си легнеш. Ти го направи а той просто си тръгна без дори да каже нищо.
Дано ти е харесало онни! А ти ако още един път се заядеш с нея или обиди Kpiтата ще те намеря и когато едно малко момиченце те ритне в слабините да знаеш, че това съм аз! Достатъчно ясна ли бях!?
YOU ARE READING
BTSxREADER *SMUT*
Short StoryТо се разбира от заглавието... И много благодарности, прегръдки и целувки за моята скъпа онни @WolfGirl2412 за дето ми направи корицата!!! Обичам тееее!