* Hoofdstuk 2

166 19 5
                                    

Michelle's POV.

 We liepen de klas binnen en ik keek m'n ogen uit. Dit is nog eens wat anders dan in Nederland. Ik keek Vanessa snel aan en glimlachte. Ik kon aan haar zien dat ze rood werd. Snel liepen we het lokaal in op zoek naar een plek. We belandden ergens achterwege, aangezien daar 2 plekken naast elkaar vrij waren. Zo, we hadden goed overzicht op de klas en stiekem keek ik rond. M'n ogen vlogen over de leerlingen toen ik bleef steken bij een jongen die er op het eerste gezicht niet verkeerd uitzag. Ik merkte dat hij me met een glimlach aan zat te kijken dus ik keek snel weg. Ik stootte Vanessa aan. 'Kijk die jongen daar ziet er best leuk uit' zei ik met een knipoog. Vanessa keek in de richting die ik aanwees. 'Je hebt gelijk. Leuke jongen' glimlachte ze terug. De leraar keek naar achter in het lokaal. We konden maar beter stil zijn of we worden op onze 1e dag er al uit gestuurd. Dus we hielden ons stil en volgden de rest van de lessen gedurende de dag. Toen we aan het eind van de dag onze boeken die we uit de bibliotheek hadden gehaald in ons kluisje deden zag ik vanuit m'n ooghoek die ene jongen uit de klas lopen. Vanessa zag het ook en keek me aan. Ik knikte. Ik hield m'n mond en ging verder wat ik aan het doen was. Ik hoorde een stem. 'He, jullie zijn toch die nieuwe meiden uit mijn klas?' Ik draaide me om en keek recht in een lachend gezicht. 'Ik ben Ryan'. 'Ik ben Michelle en dit is mn vriendin Vanessa'. Ik keek naar Vanessa en zag dat ze onder de indruk was van Ryan's verschijning. Ik moest lachen. 'Wat is er?' vroeg Ryan. 'Niks' zei ik. 'Maar we moesten maar eens gaan. Zie je morgen'. En ik pakte Vanessa bij haar arm, meetrekkend door de hal. Eenmaal buiten zei ik lachend tegen Vanessa 'Je vind hem wel wat, of niet?'. 'Ach hou je mond. Alsof jij hem niks vind!' zei ze, nogsteeds een beetje rood. 'Ja, dat is waar. Zullen we gaan? Ik heb zin in iets te eten'. 'Jij hebt altijd trek' zei Vanessa lachend. Ik trok haar mee voordat ze nog meer commentaar kon geven. De dagen vlogen voorbij en we begonnen er toch wel aardig wat lol in te krijgen. Ryan liet ons de school zien en we trokken veel met elkaar op. Ik ben blij dat we naar Australië zijn gekomen. Het is hier fantastisch.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoofdstuk 2! Hope you like it! Vote, comment?

Xxx - H

Heartbreak GirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu