Yeni bir hikayeye karşınızdayım. Umarım beyenirsiniz. Beyenip yorum yaparsanız çok mutlu olurum. Multide baş karakterimiz tuna var. Keyifli okumalar. 😉😉
Tunadan....
Her zamanki gibi derin düşüncelere dalmıştım."ben o kolyeyi nasıl bulucam" kendimi sakinleştirdikten sonra kendime çok önemli bir iş görüşmem olduğunu hatırlatın. Ve odama çıkıp beyaz bir tişört giyip altıma beyaz kotumu giydim. Saçımı yaptıktan sonra mavi ceketim alıp aşağı indim. Arabaya binip ateş holdingin yolunu tutum..........................................
Arabayı parkedip arabadan havalı bir şekilde çıktım. Herkes bana bakıyordu. Bu gerçekten hoşuma gidiyordu. İçeri girdikten sonra daha öncede geldiğim için haluk beyin odasının olduğu koridorda yürümeye başladım. Odaya girdiğimde daha öncede gördüğüm haluk beyin eşi sema hanım vardı. Herikisinede selam verdikten sonra oturdum. Bugün ortaklık sözleşmeleri imzalanıcaktı. Haluk bey sözmeşleri getirince sözleşmeleri okumaya başladım. Herşey gayet iyiydi daha fazla zaman kaybetmeden imzaladım. Haluk bey konuşmaya başladı. "ortaklığımız hayırlı olsun tuna. Bu güzel ortaklık için bu akşam bize gel. Birlikte oturup iyice kaynaşalım. Benim çocuklarımla kaynaşırsın." dedi elimi sıkarken bende saygıyla "peki haluk bey ben gelirim" haluk bey hemen kaşlarını çatı"şu" bey"kelimesinide çıkarsak iyi olur. Bana haluk amaca demen yeterli"hafif tebessüm ederek "peki efendim" dedim. vedalaştıktan sonra evin yolunu tutum.
.............................................
Eve varınca odama çıkıp güzel Bi duş aldım. Üzerimi giyinip aşagı indim saat 8 buluşucaktık ve saat daha 5 Di o yüzedn bilgisayarımın başına geçip biraz oyalandım.
.................
Saat 7 gösterince hemen odama çıkıp üzerime rahat olduğunu düşündüğüm siyah kotumu giydim. Üzerine beyaz tüşört giydikten sonra evden çıkıp arabama bindim. Haluk amcanın atıgı adresin yolunu tutum. Haluk beyin evine gelince kapıyı bir tane hizmetçi açtı. "hoşgeldiniz" kafamı sağlayarak içeri beni götürmesi için bekledim ama hizmetçi hala bana bakıyordu. En sonunda "beni içeriye alıcakmısınız" bunu söylememe hemen beni içeriye aldı. İçeri girdimde herkesle toplaşıp selamlaştım.İçeride sema hanım haluk amca ve büyük çocukları oğuz vardı. Oğuzla önceden tanışmıştım. Baya kafa biriydi. Haluk amca "tuna oğlum otursana" diyince gösterişli koltuğa oturdum. Haluk amca "kızımda birazdan gelir tanışır ah işte öyküde geldi" diyince kafamı o yöne çevirdim. Siyah şot giymiş beyaz tişörtlü sarı saçlı Bi kız karşımda duruyodu.
Öykü...Kız bayrağa güzeldi. Aman bana ne diyip kafamı çevirdim sonra kız herkesi selamladıktan sonra sıra bana gelmişti. Karşıma geçip elini uzattı. "merhaba ben öykü" bende aya kalkıp elini sıktım "tuna" didim kısaca. Ama benim dikkatimi çeken başka bişey vardı. Kızn boynundaki o kolyeyi.
Öykünün boynundaki kolye....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Kuşu
ActionOlağan üstü şeyler... Gerçek degil dersiniz ama gerçek olur. Ben aşık olmam dersiniz ama olursunuz. Hayat bu ne olacağı beli olmaz. Ama unutmayın ki bu hikaye unutulmaz. 💓💓💓💓