Multi öykü... Keyifli okumalar😁😁😁
ÖYKÜDEN:
Annemin bağırma sesiyle yataktan fırladım. "Anne ya sabahın köründe niye beni kaldırıyorsun biraz insaf ya" tabi annemin lafları bittermi HAYIR "kız saat 15:00 olmuş sen hala yatıyorsun millet öğlen yemeğini yedi sen hala uyanmadın. Hadi kalk babanın ortamı gelicek" Allahım Bi uyutmadılar. "tamam annneeeee" oflaya puflaya yatağımı topladım. Aaa bu arada size kendimi tanımadım. Benim atım "öykü ateş" 18 yaşındayım. Okulumu son senesiydi . Ve hemşirelik okumaya karar verdim . Aslında doktor olup insanları KESİCEKTİM evet biraz psikopat olabilirim ama biraz... Ama puanı çok yüksekti:(Her neyse yatağımı topladıktan sonra tuvalete gidip güzel bir duş aldım. Saate baktığımda tam iki saattir suyun içindeydim ohaa. Üzerime havlu geçirip. Odama geçtim üzerime ne giysem diye düşünüyordum. Veee böylelikle Bi saatim gitmişti en sonunda seçebilmiştim.
Öykünün zar zor seçtiği kıyafet😂😂
Üzerimi değiştirip aşağı inmişti ama sonradan aklıma dank etti. Yaren bugün beni çağırmıştı dedikodu yapmak için. Yani önemli bişey yok. Neyse yaren kim diyeceksen orataokuldan beri kanka olan Best firendim. Zaten 20:00 daha bir buçuk saat vardı yani erkendi. Anneme haber verdikten sonra koşatak evlerine gittim. Evet koşarak çünkü yan komşumuz. Ne kadar şanslıyız neyse.... Yarenle baya dedikodu yapmıştık ve ben sohbete dalıp yarım saat geç kalmıştım. Evet bana aferin n. Koşarak evin arka bahçesinden girdim ve geç kalmış ayağına yatım.
Hekese merhaba dedikten sonra bir yahuşuklu önce beni düzdü sonra yanına gidip elimi uzatarak"merhaba" dedim oda boynu baktı sonra ayağı kalkarak "merhaba dedi. Hala kolyeyi bakıyordu umursamadan karşısındaki koltuğa oturdum. Çok kısık sesle bişey söylemişti ama ben duymuştum" bu o kolye"herhalde benzetti diyerek umursamadı. Biraz daha oturduktan sonra kalktılar.Ve bende her zamanki gibi odama çıkıp penceremin açtım. Saat 12 yi çoktan geçmişti. Ve benim olduğum yere Bi kuş geldi. Çok güzel bir kuştu. Tüyleri siyah gözleri maviydi. Bana bakıyordu herhalde açtır diyerek komedinin üzerimdeki bisküviti ona verdim ama yemedi. Bende konuşmaya başladım. Evet belki anlamıycaktır diye düşünüyor olabilirsiniz ama bence anlıyor yani içimdeki ses öyle söylüyor...
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Umarım beyenmişsinizdir.😁 Bu arda kitabın açıklamasında yazıyor ama birdaha belirtmek isterim kitap olağan üstü şeyleri anlatıyor. Bölümü beyendim seniz yorum yapın lütfen.😙😙😙😙😁😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Kuşu
AçãoOlağan üstü şeyler... Gerçek degil dersiniz ama gerçek olur. Ben aşık olmam dersiniz ama olursunuz. Hayat bu ne olacağı beli olmaz. Ama unutmayın ki bu hikaye unutulmaz. 💓💓💓💓