Biraz Cesaret.

72 4 0
                                    

Beyaz duvarlı, penceresi bile olmayan bu cehenneme kapatılalı 57 gün, 1364 saat, 81838 dakika oldu. Evet, sayıyorum, bir deli gibi bu yere geliş saatimi, dakikasını sayıyorum. Neden mi 56 Gündür yazmadım? yazamadım? Belkide sürekli aynı boyda olan gölgem izin vermemiştir ? Odanın iğrenç, küflenmiş duvarlarına bakarken aklıma yapacak birşey gelmiyor çünkü. Miğde bulandırıcı, nem kokusundan ölmek istiyorum. 1 aydır nikotin bile almıyorum. Neden 1 ay derseniz, ilk geldiğim sıralarda getirildiğim odadaki gençlerden birkaçı madde ihtiyacımı karşılamama yardım etti. Her gece sigaramı içip hap atardım. Doktorlar her geçen günde değişim görmedikleri için beni bu küçük göt kadar odaya kapattılar.

Yağmur yağdığında kokusunu alamamak en zor şeylerden biri Toprak kokusunu severim çünkü damarlarımı besleyen şeyler topraktan çıkıyor.
Artık beni besleyen o gençlerde sanırım benim gibi böyle Nem kokan ve hayatta olup olmadığını bile bilmediğin göt kadar zindanlarda tıkılı,bilemeyiz bu küçük odalarda kaç hayat yatıyor siz bilebilir misiniz?

Bu boşluğu doldurmak zor, çok zor. Yaşadığım yılların yarısını ben bu topraktan çıkan mükemmel, dünyanın en rahatlatıp kafa yapan maddelerine adadım. Neden derseniz benim ve benim gibi insanların mutluluğunu sağlıyor, onların kafalarının azıcık da olsa rahatlamasını sağlıyor. ben neden yapmayayım bu işi. bu nedenleri saçma bulanlar var. bu şekilde düşünenlerin hepsi de mutlu. hayattan beklentisi olan insanlar. bizim yaşadıklarımızı yaşamadılar, bizim çektiğimiz acıların yüzde birini yaşasalar delirirler. bende delirmek yerine mutluluğu seçtim. yaşama nedenimle, varolma nedenimle tanıştım ve şimdi bu haldeyim. değdimi derseniz değdi. o kafanın güzelliğine herşey değer

Sevdik mi ? En alasını
Değer verdik mi? Fazlasıyla
Ee ne oldu bize , bize ne oldu?
Sevilmeyi düşünmeden yaşadım , sadece sevdim değer görüyor muyum bilmeden bunu düşünmeden , değer verdim ve sonra ne mi oldu? herşey burada başladı beraber herşeyimi paylaştiğim,ağladığım,içtiğim adam polis baskınında kendi malını benim cebime katarak beni buraya gönderdi diyebilirim sonra haberi geldi 3 Yıllık sevdiğin ondan hamile ve düğün hazırlıkları bilirsiniz. Maksat çocuk piç olmasın.
bize ne mi oldu? neden mi beklentim kalmadı bu hayattan? neden mi kullandım ve kullanıyorum şu şeyleri umarım anlatabildim.

Güzel olan herşeyin bedeli var dünyada gördüğüm en güzel şey Sevmek bunun bedelinide çok ağır ödüyorum.
Annemi sevdim Babam onu öldürdü en ağır bedel bu, Babamı hiç sevmedim bunun bedeli yok.
Bir kadın sevdim bedelini ödüyorum Kardeşim dediğim adam her gece kasıklarına boşalıyor veya içine boşalıp dünyaya bir orospuçocuğu daha hediye ediyor.
Sevmediğin hiçbirşeyin bedeli yok.Sevdiğin herşeyin bedelini alıyor senden bu hayat.
Gerçi içtiğimiz otun bile yarısı vergi.

180.GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin