12

39 2 0
                                    

All online

Kualimeletop
Hyung..Lin yg selaku maknae dlm Wanna One just nak minta maaf sbb buat tnpa fikir dulu. Dn terutama sekali Daniel hyung. Daniel hyung suka bluetick org. Hyung..maafkan lah maknae line yg tak matang ni😔

WinkH00n
Hoon pun nak minta maaf dkt hyung ii semua. And Seongwu hyung. I'm really sorry about your boxer. Sorry sgt ii.

W00sexy
Woojin pun nak minta maaf dkt hyung semua. Sorry tau. Skrg ni Raya.. maafkan lah kitorg eh..

BæJin
Ye..BaeJin pun nk mnta maaf.. tau tak dh sebulan kita bertegur. Wnnble dh lain mcm tu. Kang tk psal ii d serbu nye dorm kta cm mna?

Deephwi♡
Hwi pun nk mnta maaf..hwi tau yg hwi ni menyusahkan hyung semua. Sorry tau.

KangDan
K.

Omgsemgila"
K.

OmmaYoon
K.

Optimushwang
K.

Highhwan
K. The tetans. 😈

AngelW00n
K. Talk to the hand, Anjeng😏

BæJin
Hyung..jgn lh cm ni..

OmmaYoon
Kitorg dpt apa klau ktorg maafkan korang?

W00sexy
Kitorang akan ikut apa yang hyung ii semua nak.

Kualimeletop
What...

WinkH00n
Yah Woojin!

Bæjin
Masalah dpt kwn x bpikir pnjg.

KangDan
Kalau macam tu..korang kemas bilik aku tu selama seminggu.

Optimushwang
Korang bersihkan 1 rumah ni selama sebulan.

OmmaYoon
Kalau korang nak makan masak sendiri. And kalau ada masalah tak payah gitau hyung. Hyung tak nak jdi omma korang.

AngelW00n.
That's right..korang masak sendiri..jangan lupa cuci baju aku sampai aq puas hati.

Highhwan
Jgn panggil aq selipar. Jangan tido sebilik dengan aku. Jangan pinjam brg aku. Klau boleh jgn sntuh pun brg milik aku.

Ongsemgila"
Korang semua mesti lipat telinga dalam masa 1 jam. N then ganti balik boxer aku tu jahanam. Aku nak boxer tu yg bru" n aq nk 10.

OmmaYoon
Sekian.

Hyung line off.

Deephwi♡
Hebat Woojin hebat.

WinkH00n
Kita mesti kemas bilik Dan n 1 rmh ni...

Bæjin
Bodoh tu simpan sikit boleh tak?

Kualimeletop
Cubalah belanja ke apa ke..tak berpikir lnsung lh kw ni.

W00sexy
Mian gais.

W00sexy off.

All offline.

Chat room -Wanna One- (OG)Where stories live. Discover now