11

20 2 0
                                    

All online😄

OmmaYoon
Now omma nak tanya kenapa piring gelas pecah kat dapu tu hah?!

KangDan
Shampoo aku pun habis apa ce..ta!!

AngelW00n
Aku punya tepung untuk ganti tepung Jisung hyung pun dah habis!! Aku punya kuali pun bengkok pahal do?!?! Apa yg korang buat?!?

Optimushwang
Tak ni penting..bilik hyung line semua..knapa berselerak hah?!? Termasuk bilik aku sekali?!?

Highhwan
Entah!! Bilik aq pun bersepah do..tak sekarang apa yg jadi sebenarnya?

OngSemgila"
Now..mna peginya boxer aku?? Sapa rembat??!?!

Kualimeletop
Hyung line sekalian..bgi kitorang ckp dulu eh..

WinkH00n
Actually kitorang pun x tau apa dh jdi dkat hyung line..gila semacam.. tabur sana tabur sini..bersepah tau tak?!?!

BaeJin
Lepas tu kitorang pun plan lh apa yg kitorang patut buat dekat hyung" semua..

W00sexy
Ala..korg gitau lmbt lh..mcm ni..kitorang pun hembuk kepala hyung line guna kuali Sungwoon sebb tu lh bengkok..kn snang..just mcm tu je..

Deephwi♡
Woojin!! Asal jujur sangat!!

W00sexy
Kita mesti jujur di bulan yg mulia ini anda tau..

Kualimeletop
Nasib kuali tu bengkok je..tak meletop kalau tak mmg senasib dgn aku..🙈

AngelW00n
Kuali aku!!! Korang tau tak kuali tu limited edesen punya pahal kacau?!?!?

Deephwi♡
Dah Woojin cakap kuali tu je yg keras gila" sebb tu lh kitorang guna kuali tu..

OngSemgila"
Pahal mention nma saya di sana and lagi sekali..WHERE'S MY BOXER?!?!

WinkH00n
Tak silap hoon, boxer hyung hoon dh cmpk kat longkang lh..

Ongsemgila"
Yg ko cmpk kt longkang tu pahal bengap??!?!

W00sexy
Dah boxer tu busuk..annoying lh klau ada kt dorm ni..kitorang buang arh..

Ongsemgila"
TAK GUNA PUNYA PINK SAUSAGES!! ANAK PARK MMG MCM NI EH?!?!

W00sexy
Ala...lek arh..bru buang 1 boxer hyung ada 3 almari penuh dgn boxer lh..

Ongsemgila"
Tapi..boxer tu LIMITED EDESEN kau tau?!? SUSAH NAK DAPAT BOXER GMBR KANG DANIEL TAU..SIAP ADA SIGN LGI!!

kualimeletop
Euw..that's discusting..

Ongsemgila"
Diam ko budak Taiwan tak guna!!

OmmaYoon
Korang hempuk kitorang guna kuali..

AngelW00n
Saya..

Optimushwang
Korang pikir kepala kitorang ni hape sampai nak hempuk guna kuali!!

KangDan
TAK GUNA PUNYA MAKNAE

Ongsemgila"
LINE!!!!!

BaeJin
Kira baik dah kitorang tolong nak sedarkan tu..kalau tak..satu dorm ni boleh hancur tau!!

Hyung line offline

Kualimeletop
Alamak..hyung line marah kita ke?

Deephwi♡
Gais..Hyung line semua berkumpul kat bilik Jisung hyung and aku di tendang keluar..kejam kan??😢

BaeJin
Hyung line betul" marah kan kita..macam mna ni..

Fez
Ha..ha..tak tau maknae line buat dah merajuk..

BaeJin
Fez..help us please..

Fez
Sorry lh kpala kecik..aq busy ni..maklumlah raya nak dekat..😉 aku just sarankan gitau apa yg sebenarnya terjadi..that's all bye😉 have a nice try..

Kualimeletop
Fine..

All offline...

Dah nak raya gais..

Chat room -Wanna One- (OG)Where stories live. Discover now