І раптом через музику я почула як Кемерон свариться.
-Все, досить з мене. Я тобі не слуга.
-Ну і не треба ти мені. Таких як ти мільйон. Не думай, що ти особливий.
Франческа його по-справжньому образила. Потім вона дістала квіти з сумки, кинула в нього і пішла танцювати з іншими.
Кемерон образився і пішов на лаву, він сів біля мене. Він дивився в одну точку і про щось думав.
-Все добре? - тихо спитала я.
-Так- він зробив паузу і сказав- кажуть квіти дарують тим, хто цього заслуговує... -він простягнув мені букет, а потім і руку- потанцюємо?
Ми пішли танцювати. Мені було його трохи шкода, але він гідно тримався і дивився на мене закоханими очима.
Ми потанцювали і після цього був конкурс танців. Я готувалась до нього і завдяки Кемерону я зможу його станцювати.
Всі хто приймали участь вийшли в центр. Там була я , мої старі подруги, Кемерон як виявилося танцює, і ще багато людей. Всі станцювали.....................Вечір закінчувався, всі нагороди за конкурси дали. У мене були за танець і за костюм. Я була задоволена.
Все, літо!
Нарешті тепло і зі школою покінчено. На літо в мене не було чітких планів. Спочатку я з Мартіном поїхали на Балі. Ріну відправили на відпочинок до батьків.Одного разу ми гуляли по місту і до мене підійшла дівчина віком десь як я, може трохи старша. Мені здалося, що я бачила її раніше, але не могла згадати де.
-Привіт- сказала вона.
-Привіт.
-В тебе є хвилинка?
-Так, а що?
- Мене звати Хлоя. Я актриса, може дивилася фільм "Щоденник злодіїв"?
-Так, дві частини. Не могла згадати де тебе бачила.
-Круто.Так от. Ми збираємося знімати третю частину, не хочеш прийти на кастинг?
-Звичайно хочу
-Круто. Я дам тобі сценарій... Ой, я здається, його забула. Зможеш підійти до нас на віллу сьогодні?
-Звичайно.
Хлоя сказала адресу їхньої вілли. Взагалі я не збиралася йти на кастинг, бо не займалася таким раніше. Мені просто хотілося познайомитись з акторами. Хлоя сказала, що головні герої вирішили відпочити разом і всі живуть там.Отакі справи. Дякую всім хто прочитав.
Ви знаєте що робити щоб розділ вийшов швидше, тому.... 😉
ВИ ЧИТАЄТЕ
Пригоди Емілі
AventuraЦе книга про дівчинку на ім'я Емілі. Книга пригодницька, але тут є або буде всього по-трошки:пригоди, романтика, жахи і просто рандом. Дівчині 15. Вона хоче знайти справжніх друзів і кохання. ❤