.
.
.
Cansel Çelik . Kendisi Baş rol ve 16 yaşındadır . Boyu 165 , kilosu 51 .
11 yaşında annesini kaybetmiştir .
Babası koreli bir kadınla evleniyor ve bu yüzdne 16 yaşında Güney Kore ye taşınıyor . Üvey annesinin adı Gri na dır .
Diğer detaylarda hikayenin içinde :)
Kızın babası Yazgı Çelik .
Yazgı çelik 40 yaşındadır fakat çok genç gösteren birisidir .
Büyük bi iş adamıdır .
Kore ye Gri Na adında bir kadınla evlenmeye fidiyor . Eski karısı 5 sene önce ölmüş .Gri Na .
37 yaşındadır fakat oldukça genç gösteriyor . 18 yaşında bir oğlu vardır .Kim Tahyung . Şu ana kadar bir kere evlenmişdir . Ve o kişi de Gri Na yı 16 yıl önce terk etmiştir .
Şimdide Türk , Yazgı Çelik diye bir adamla evleniyor . Adamın bir kızı var Cansel diye .
Gri Na oldukça zengindir . Onunda bir çok mal varlığı vardır .
Kim Taehyung . Gri Na' nın oğludur .
18 yaşındadır ve kızların gözdesidir .
Taehyung yarı insan yarı vampirdir .
Onu bir vampir
Issırdıktan sonra böyle olmuştur .q
Taehyung babasını bilmediği için öldü diye biliyor .
Küçükken okula 1 sene geç yazdırıldığı için lise 3 e gidiyor .
Okulda Taehyung' un çetesi vardır ve kendisi çetenin başkanıdır .Park Yoona .
Casnelin Kore de ki en iyi arkadaşı .
Yoona da 16 yaşındadır .
Boyu 164 dür ve 48 kilodur .
Okulda Cansel ile çok tanınıt . Okulun en güzel iki kızıdırlar ve arkadaş oldukları çok bilindiğinden herkez onlara 'ikili böcük' gibi lakaplar takar .
Yoona nın sevgilisi vardır. Adıda Woo Jin .
Kim Woo Jin .
Woo jin , Yoona' nın sevgilisidir . Woo Jin de okulda çok beğenilern kişilerdendir . Okulun müdürünün çocuğudur .Ve çevresi genişdir , kötü bi insandır ,çetesi vardır ve çetenin başkanı Woo Jin .Oy ve yorum atmayı unutmayın sizi seviyorum 😙😙