"Ne demek baba ya?""Kızım alışmalısın . Ben Gri Na.yı seviyorum"
"P-peki !"
Dedim babama sert ve ağlamaklı bi sesle . Sonra odama çıkıp üstümü değiştirmeye başladım .
Üstümü değiştirdikten sonra yatağa uzanıp düşünmeye başladım.Babam istemediğimi bile bile üvey anne getiricekti .
Bana hep şakasına derdi . Şimdide gerçekten olucak .
Nalet olsun !
Babamla aram çokda iyi değil.
Hatta iyi değil .
Genelde benim hayatıma çok karışmaz .Ben düşüncelerimden ayıran şey odamın kapısınının tiklatılması oldu .
Kapıya bakarak ofladım ve"Gel!"
Dedim .
Babam dı .
Içeri girdi ve yatağımın başına oturup biraz bana baktı ve konuşmaya başladı :"Ben biletleri aldım Yarın Güney Kore ye gideceğiz ."
"Vay be... bana fikrimi bile sormadın."
Benim dediklerimi yok sayarak devam etti ve
"Ben arada Türkiyeye işler için gelip burada 1 ay yada 1 hafta kalacağım.
Senin okulun orda olacağın için sen orada olacaksın .""Nasıl yani ? Ben istemiyorum gelmeyi ! Türkiyede kalacağım!"
Diye yüksek sesle konuştum . Babam bana daha sinirle bakıp bağırmaya başladı .
"Geliceksin Cansel! Bavulunu hazırlamaya başla . Yarın uçak öğlen 12 de kalkıcak ."
Gözlerim doldu ... bişey demeden kafamı pencereye çevirdim .
Babam da kaklkıp odadan gitti .
Neden ya? Neden ne ismemesem hep o oluyo .
Neden hiç bişey yolunda gitmiyo ki?!Dolan gözlerimi sildikten sonra kalkıp
Bavulumu hazırlamaya başladım .
Bi büyük bi küçük bavul hazırladıktan sonra yarın giyeceğim kıyafetleri ayırdım ve dürüp bavulların üstüne koydum .Bu odada... bu evden ,yıllarımdan , anılarımdan vazgeçip gidicem ...
Üzülerek saçlarımı ördüm ve yatağıma girdim .
.
.
.
.
.
Sabah alarmımın çalma sesiyle uyandım . Zar zor gözlerimi açıp hafif kalkarak alarmı kapattım .
Tekrar kendimi yatağa atıp bi 2-3 dk öyle kaldıktan sonra yataktan kalkıp odamdaki banyoya girdim . Banyoda işlerimi halledip çıktım ve aynanın karşısına geçip akşam ördüğüm saçlarımı açtım.Saçlarıma yumuşatı sıktım ve çok az taradım .
Akşam ayırdığım kıyafetleri bavulun üstünden aldım ve üstüme giydim .Üstümü de giydikten sonra aynanın karşısına geçip hafif bi makyaj yaptım .
Odada hazırlanmaya dair bütü işlerim bittikten sonra mutfağa inip ufak bi kahvaltı hazırladım. Yemek yerken Kore de olacakları ... yeni hayatımı ... yeni okulumu ... yeni olan herşeyi düşünmüştüm ..
Uçak 3 saat sknra kalkıcak.
Hava limanıyla evin arasında yarım saatlik yol var ve bi saat sonra felan havalimanına gidicez."Hanım efendi babanız sizi çağırıyo . Arabada bekliyo sizi kendisi ."
Kapıdan güler yüzle konuşan hizmetciye baktın ve gülümseyerek
"Oh tamam ssğol haber ettiğin için"
Dedim .
Yemeğimi yemiştim zaten . Odama çıktım ve bavullarımı elime aldım . Çıkmadan önce herşeyimi aldığımdan emin olup odama son bi kez baktım .
Odadan çıktım ve her yeri yavaşça , belki son kez inceleleyerek indim aşağıya . Yine yavaş adımlarla çıktım evden . Yüzüm asıktı.
Ama gitmek zorundaydım .
Hayatta en istemediğim şeylerden biri bi üvey anneydi ve babam bunu yapıyodu !