Görücü Usulü

1.2K 52 11
                                    

Bu devirde görücü usulü yok demeyin varmış.. Ben psikolog olan ben empati yapamıyorum annem illa kabul et diyor zenginmiş banane zenginse... Allah'ım ne günlere kaldık evlenmeyecem banane ben psikolog olmak için onca yıl okuyayım sonra kocamın eline bakayım yok ya daha neler..

-Anne son kez söylüyorum ben ev-len-me-ye-ce-ğim. "Dedim annem başladı yine damadımın evi var, zengin, yakışıklı, iş güç sahibi demeye ama ben bilirim o adamı pes ettirmeyi madem annem illa konuşacak bende sinirimi adamdan çıkarırım..

-Peki anne akşam gelsin görücüler.

Annem söylenmeye öyle bir alışmış ki son cümleyi duyunca gözleri parladı.

-Tamam kızım sen git alışveriş yap, güzel güzel giyin hadi benim tatlı kızım.

-Peki "Dedim çıktım mutfaktan gidip kıyafet alayım dimi akşama görücüm gelecek beğenmezse olmaz(!)...

Bu kadar konuştum merak etmediniz mi beni? Ben Dilay ismimin anlamı gönül aydınlatan 22 yaşında bir kızım. Psikolog olduğumu akşam yapacaklarımı unutmayalım... Bakalım akşamki kurbanım nasıl biri...

Ecevit'in Anlatımı...

Annemi hiç anlamıyorum evlen diye tutturdu sonra pes edip "anne temiz süt emmiş bir kız bulayım evleneceğim"dedim demez olaydım annemin gözleri parladı sanki bilerek plan yapmış annem. Hemen oğlum ben buldum demesin mi? Ne nasıl yani falan dedim annem de akşam gidiyoruz kızı görmeye dedi işte annemin planı olduğunu bilmem gerekirdi neyse akşam hiç tanımadığım bir kızı görmeye gidecem...

Ben kendimi tanıtmadım.. İsmim Ecevit annem koymuş adımı yaramaz anlamına geliyormuş anneme hamilelik döneminde çok uyutmamışım annem o yüzden Ecevit olsun diye babamın başını yemiş tabiki zafer annemin.. 22 yaşında bir gencim. Şirketlerimiz falan var ben onların yönetimi ile ilgileniyorum patron yani..

Akşam acaba neler olacak?

Rica ediyorum bölümle ilgili beğenmediğiz bütün kısımları yazın.

DilayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin