Psikolog oldum ben insanların dertlerini dinlemek için ama ne oldu??.. Evleniyorum...
1 ay sonra belki çalışmayacağım evimin kadını falan olurum hatta 50 yaş üstü teyzelerin günlerine katılırım. Bunun için mi okudum onca sene??
Esra Erol izleyip o anda gelen taliplere yorum yaparken yemeklerin altını yakmak için mi meslek hayatımı bitireceğim??
Bugün sevgili gelecekteki müstakbel koca adayım ile gezmeye gidip birbirimizi tanıyacakmışız. Ne kadar mutluyum anlatamam(!)..
Kahvaltıya götürecekmiş beni o yüzden annem saatlerce kıyafetlerimi ütüledi normalde yalvarsam ütülemez ama şimdi damadı için beni süslüyor ne damatmış(!)..
Ben 1 haftaya bu sözü bozmak için büyük emek vericem. İstemiyorum evlenmek banane(!)..
Saat 8:30 da kahvaltıya gidecekmişiz.
Plan 1:Geç git sinirlensin..
Saat 8 olduğu için gidip banyo yaptım yarım saat sonra kıyafetlerimi çok hızlı diyeceğimi sanıyorsanız yanılıyorsunuz yavaşça giydim.. Annem bağırmaya başladı.
-Anne ayıp kirli kirli mi gideyim gelecekteki kocamın yanına"dedim.
-Acele et çocuk 1 saattir dışarıda seni bekliyor. Evi dağıtmasaydın eve alırdım çocuğu!!! Ahh ben bu kızla ne yapıcam!!!
Annem yine söylenmeye başladı evi birazcık dağıtmış olabilirim sakarlık işte bugün birkaç tane bardak kırdım annem onu temizleyene kadar yastıklar elimden düştü süpürge ile evi süpüreyim dedim o da olmadı süpürgenin motoruna su döküldü yanlışlıkla(!)...
Merak etmeyin 2. 30 saate hazırlandım. Keşke adama gidip sen bekleme yemeğini ye deseydim ama demedim kendi düşünüp gitseydi ben mi söyleyecem bunu ona??
2. 30 saat bekledi kapıyı açınca kızmasını bekledim yine gülümsedi. Allah'ın verdiği sabır ne kadar güçlüymüş. Örnek alınması gerek...
Bide biz niye böyle uyumluyuz içimden bir ses annem diyor yok ya daha neler diye düşünmüyorum annem bu plan yapar..
-Bildiğim güzel bir kafe var orda kahvaltı yaparız " dedi ve gülümsedi. Ya ne diye gülüyorsun bana kesin annemin zoruyla çektiğim sürme kötü görünüyordu..
Olumlu anlamda başımı salladım. Yürümeye başladık biraz yürüyünce taksi durdurdu taksiye binip kafeye doğru yol aldık..
Kafenin önünde duran taksiden indim o da parayı ödeyip yanıma geldi birlikte kafeden içeri girdik..
Etrafa baktım mavi-beyaz uyumlu masalar vardı insanın içini ısıtıyordu âdeta. Gülümsedim ona bakarak sonra gözlerimi cam kenarı masaya diktim o da oraya yürüdü peşinden gittim masaya ilk önce oturup beni bekledi ne kadar kibar dimi (!)...
Gıcık şey (!)...Bende sandalyeyi çekip oturdum. İsmini bilmediğim sözlüm garsonu çağırdı. Garsona iki tane kahvaltı tabağı meyve suyu sipariş etti bana soran yok tabiki(!)...
Kahvaltılar gelene kadar konuşmadan beni izledi. Bende camdan yansımasına bakıyordum.
Kahvaltılar geldi yerken konuşmaya başla dedi iç sesim.
-İsmin ne? Diye sordum ciddi ciddi saçmalığa bak sözlümün adını hâlâ öğrenemedim.
-Ecevit senin ismin ne?
-Dilay.. Mesleğin ne?
- Tekstil Şirketlerimiz var onları yönetiyorum patronum yani senin mesleğin ne?
-Psikologluk.. dedim sustum sıkıcı çünkü kendimi Esra Erolda talip olanlar gibi hissettim ve berbat bir his...
Plan 2:Sakarlık Yap.
Masadaki meyve suyuna kolumla çarptım üstü güzelce meyve suyu içti.. Ama yine kızmadı.
-Ah kusura bakma ben hep böyle sakarım.
-Hiç önemli diğil araba gelir biraz sonra yedek gömleğim var arabada..
Planım suya düştü iyi mi??
-Araban mı var??
-Evet sabah tamire gitmesi gerekti şöför biraz sonra getirir.
Plan 3: Kendini kötüle..
Garson masayı falan sildi o da gitti gömleğini değiştirdi geldi.
-Ben hep böyle sakarımdır. Dedim
-Olur öyle küçük kazalar "dedi
-Küçük kazalar diğil bir kere evi su bastı(5 yaşında yaptığı bir şey), bir kere evi yakıyordum (7 yaşında kuzenlerini dinledi çakmakla oynadı), sonra kapıyı açık unuttum hırsız eve geldi bütün eşyaları çaldı. (8 yaşında annesi ile babası markete gitti kapıyı kapatmayı unutmuş uyuya kalmış.)
-Evlenince güvenliği iyi bir evde otururuz hırsız açısından. Diğerleri içinde suyu eski musluklu değilde kendi açılan otomotik musluk alırız.Tüpüde çakmakla yakılmayan tüpten alırız daha iyi olur senin için.
Ya bu da olmadı ve yine konuşmasından sonra gülümsedi.
-İstersen deniz kenarına gidelim?
-İyi olur." dedim somurttum. Niye vazgeçmiyor bu duyanda beni güzel bir kız sanacak..
Hesabı ödedi kafeden çıkıp camiye namaz kılmaya gittim ona da ısrar edince o da kıldı namazını. Sonra deniz kenarına gittik konuştuk falan şu ana kadar onunla ilgili şunları öğrendim.
İsmi:Ecevit
Soyismi:Güneş
Yaşı: 22 Aynı yaştayız.*
Burcu:Terazi. Yani dengesiz. *
Hobileri:Boks maçı yapmak.Garip
Fobileri: Sormadım***
Görünümü: Kahverengi gözleri, kumral saçları, yüzü ciddi ama bana hep gülüyor.Garip yine*
Uzun boylu benden boyu uzun maalesef.Deniz kenarında biraz oturup konuştuk sonra beni eve bıraktı. Annem girer girmez sorular sordu her sorusuna iyi dedim. Yorgunluğun verdiği uykuyla biraz kitap okudum namaz kıldım uyudum. Uyanınca bir daha abdest alıp namaz kıldım yatsı namazını yemek yemeden tekrar kapattım gözlerimi..
Ecevit'in Anlatımı...
Onunla güzel bir gün geçirdim. Bütün gün beni sinirlendirmeye çalışması çok komikti.. Bir kez kalbim onun için atmaya başladı.. Ben onun kalbini sevdim.. Ne yapsa kalbimi söküp alsada o kalp onun için atacak...
Acaba Dilay onu ne zaman sevecek?
Yorum yaparsanız çok sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilay
Espiritualİsminin anlamı gibi insanların gönüllerini aydınlatan bir kız... Başarılı ve insanların dikkatini çeken bir genç... Ikisi farklı dünyaları komik davranışları ile birlikteler..