Okulun dik merdivenlerinden aceleyle çıkıyorlardı annesinin yüksek topukla yürümesine hep hayrandı Ezgi.Sezgin Yüksel eski bir manken olmanın verdiği rahatlıkla Ezgi'yi yeni okuluna getirmişti, onu tanıyan öğrenciler meraklı gözlerle bakıyordu.Ezgi oldum olası bu bakışlardan rahatsız olmuştu neyseki Müdürün odasına girmişlerdi "merhaba Mert beydi değil mi ,telefonda konuşmuştuk "
" evet Sezgin hanım sizinle tanışmak bir onur benim için" müdür çarpılmıştı anneme hemen koltuğa oturttu ben yokum siz rahat olun
"Sezgin hanım bizim okula başlayacağınız için İnanın çok mutlu olduk sizin gibi başarılı bir sanatçımızın olağanüstü bir ailenin okulumuzu tercih etmesi nasıl anlatsam " müdür resmen annemi gözleriyle yedi
" teşekkürler Mert bey bir acı kahvenizi içerim " kusura bakmayın telaştan unutmuşum " hemen telefonda sekreterine iki kahve söyledi annem nasıl olduysa beni hatırladı " kızım Ezgi Irmak Kolejinde gayet başarılıydı ama kayınvalidem yani eski kayınvalidem ısrar etti aile bireylerinin okuduğu okulun olduğu için Star kolejinin diplomasını almasını istedi" kapı çaldı kahve kokusuyla birlikte genç kız içeri girdi"hoşgeldiniz Sezgin hanım sizin en büyük hayranınızım" müdür bey sekretere bir bakış atıp hızlıca yazdığı kağıdı uzattı" kızımızı sınıfına götür Ayla hanım derslerine geç kalmasın" müdür başından bir an önce bizi gönderip annemle yalnız kalmak niyetindeydi ilgi delisi annem mest olmuştu.usluca sınıfıma gitmem için annem göz kırptı . saçlarını elleriyle düzeltti.Siyah saçları yemyeşil gözleriyle insanı deli eden bir güzelliği vardı annemin . Beni nasıl doğurdu bilmiyorum incecik vücudu hala narindi 18 ilk genç kızlara taş çıkarırdı en azından bana .Ben daha çok babama benzemişim geçen sene babamı ilk defa görünce anladım . Babama çok aşık olmuş annem ,kısa sürmüş aşkları ailesi izin vermemiş bu ilişkiye annemin çılgın hayatı korkutmuş onları .zaten babamı hemen istedikleri gibi bir ailenin kızıyla evlendirmişler.Annem bana hamileyken Rafet babamla birlikte olmaya başlamış dile kolay 18 sene annem bir barıştı bir ayrıldı . Dedem ölünce annem babama gerçeği anlatmış önce inanmamış DNA yaptırmış hatta babaannem ikinciyi yaptırmış 17 sene sonra çocuk sahibioldu babam oldu babam .Hayatı boyunca beni beklediğini söyleyerek ağladı hatta eşi Tülay ablayla birlikte ağladılaroldu babam .Hayatı boyunca beni beklediğini söyleyerek ağladı .Babam vefat eşi Tülay hanımın çocuğu olmadığı için beni yanlarında kalmamı çok istedi.DNA sonucunu beklemeden Tülay abla Köşk'te odamı hazırlamış kendi elleriyle ,yığınla kıyafet ayakkabı almış .kitap sevdiğimi öğrenince odayı kitapçı dükkanına çevirmiş ama bu ilgi bana göre değil,yalnızlığıma yapılmış tecavüz gibi. sessizce misafir olarak arada kalacağıma anlattım babama Tülay ablanın ağlayışı kulaklarımda çınlarken Köşk'ten hızlıca uzaklaştım.
Ayla hanım yavaşça kapıyı çaldı kapıyı açıp elindeki kağıdı hocaya verdi Hoca göz ucuyla bana bakıp kafasıyla onay verdi "evet hanımlar beyler Ezgi hanıma hoş geldiniz deyin " sesinde bir alay mı sezdim kafamı kaldırıp bakamadım sınıfa kalakaldım böylece hoca anlamış olacak ki "Nur arkadaşını çağır yanına" hoca benim Sezgin Yüksel'in kızı olduğuma inanamamış gibi bir tavrı vardı , bu ses tonu benim hayatımın özeti gibi star kadının ,sosyetik ailenin pasif kızı......
YOU ARE READING
İçimdeki Ateş
ChickLitEzgi, kalabalıkların içinde yalnız bir genç kızdır .Tek tutkusu da yazmak ama sadece tiyatro oyunu.Kendi yaşayamadığı hayatı karakterleri sayesinde yaşamak.... Ezgi hayalden çıkıp gerçek hayatta mutlu olabilecek mi soluksuz okunacak okuru heyecanla...