Özel Bölüm 2

8.1K 712 253
                                    

"Hep böyle yapıyorsun!" dedim sitemle.
Dudağımı büküp kollarımı bağdaştırdım. Arkamı dönmüş sinirli adımlarla ilerlerken, arkamdan gelen adım seslerini duyabiliyordum. Gülümserken, sinirli kalmaya çabalıyordum.

"Feryal?" dediğini duydum, suçlu çocuklar gibiydi. Kahkaha atmamak için kendimi tutuyordum.

"Efendim?" dedim sahte bir sinirle.

Ve arkamı döneceğim sırada , eliyle kolunu yakalayıp bana sarılması bir oldu. Ben şaşkın şaşkın ne yaptığını anlayamazken, Yusuf beline sımsıkı sarılmıştı. "Yusuf, ne yapıyorsun?" dedim hayretle.

"Sevgilime sarılıyorum." dedi. Şu kelimeyi beni kızartmak için söylüyordu çünkü ben hâlâ alışamamıştım ve bundan zevk alıyordu. Bu yüzden de , beni yanımdan geçen adama bile 'sevgilim, sevgilim' diye tekrarlıyordu.

Hep ben utanıyor ve sinirle kızıyordum , O da bana bakıp gülüyordu.

"Deme şöyle." dedim ben de onun beline sarılırken.

"Sevgilim?" dedi, gülerek. "Sevgilim, sevgilim, sevgilim...."

Başımı omzuna koyup, gülmesini bekledim, onu dinledim ve yine onu çok sevdim.

Kafasını geriye çekip , kolları gevsediğinde , ben onu daha çok sıkıyordum ve bırakmaya niyetim  yoktu. "Yine mi kızardın? Feryal? " Kafamı yavaşça kaldırdığımda yanaklarım yanıyordu. Çenemi tutup kafamı ona doğru kaldırdı. "Çok güzelsin." dedi ve gülümsedi. "Sevgilim."

Sinirle omzuna vurduğumda yalandan acıyormuş gibi bağırıyordu. Kahkahalarla bana gülerken, kendimi hiç olmadığım kadar  mutlu hissettiğimi fark ettim.

Daha fazla gülmesine dayanamayarak, ona yaklaştım ve kulağına fısıldadım . "Yusuf..." Nefesim kulağına çarptığında kaskatı kesildiğini hissettim. "Eğer benimle dalga geçersen seni öperim, sevgilim." dedim ve geri çekildim.

O an gülme sırası bendeydi. Kaskatı kesilmiş bedeniyle bana bakakalmış şu çocuğu öyle çok seviyordum ki, kalbim bedenime sığmıyordu. Ben ona gülerken, ilk kez 'sevgilim' dediğimi fark ediyor gibiydi.

"S-sen...." gözlerini kapattı ve yanıma gelirken "Çok tehlikeli bir kadınsın." dedi.

Hâlâ gülüyordum. Çünkü halini çok komikti.
O bana bir adım attıkca ben bir adım geriye gidiyordum.

"Demek beni öpeceksin?" dediğinde, ben kaşlarımı çatıp ona bakarken , bir adım daha attı ve ben parktaki bir banka gerisin geri düştüm. Gözleri... çok...farklıydı.

Neredeyse gözlerinde ki haylaz parıltıyı gördüm. "Sevgilim, beni öpmek için bahane aradığını bilseydim, bunu daha önce yapardım." dediğinde kesinlikle bir pancar olmuştum.

"Ne alakası var? Ne diyorsun ya? Ya Yusuf! Ben öyle mi dedim? Ben öyle demedim ki? Yusuf!" sinirle yanaklarımı şişirdim. Saçmalıyordum. Kesinlikle saçmalıyordum.

Güldü.

Ben hâlâ kaşlarımı çatmışken, bana eğildi, bankta geriye doğru çekilsemde bir faydası yoktu. Geriye çekilsem de, şuan burunlarımız birbirine değiyordu. Yutkunduğumda güldüğünü işittim. Dünya ile aramda ki bağlar kopmuştu sanki. Duyamıyordum, kulağıma bir şeyler fısıldıyordu ama duymuyordum.

Sonunda ne söylediyse, bunu kesmişti ve yüzüme bakarken, çok yakışıklıydı. Gözleriyle, dünyaları elime veriyordu. Gülümseyince , artık ona bakmıyordum.
Ben... onu gülüşünden öptüm.

Gözlerimi kapattım, ve dudakları dudaklarına değdiğinde dünyada değildim. Kendimi bilmiyordum, kim olduğum umrumda değildi. Bir çocuk parkında akşamın beşinde , onunla öpüşüyordum, ve kimse umrumda değildi.
Yanağından tuttuğumda biraz eğildi ama bu kısa bir öpücüktü. Geriye çekildiğinde, yerdeki çimene kendini attı.

Ben yüzümü elimle kaparken, kahkaha atıyordum. Ve onunda güldüğünü duydum.

Ellerimi yüzümden çekince, yerden doğrulup yanıma geldi. Gözlerine papatyalar diktiğim adam, ellerinde ölmek istediğim adam; gülümsüyordu sanki yeniden çocuk olduk.

"Beni öptün?" dedi gülerek.

Güldüm. "Evet."

"Gerçeksin değil mi?" dediğinde kahkaha attım.

"Yusuf... Hep gerçektim, yine gerçeğim."

Yavasça güldü. "Tek gerçeğimsin."

Kafamı sağa yatırdım. "Acaba seni hakkedecek ne yaptım.. " dedim . "...sevgilim?"

Ve Yusuf bayıldı.

Yusuf... ciddi misin?

****








.
.
"Bakın canımlar, hiç birinizi kırmak niyetinde değilim ama başka bölüm olmayacak, bunu da çok fazla ısrar edenler oldu o yüzden yazdım. Lütfen daha fazla ısrar etmeyin. Sizi seviyorum, huh. kendinize iyi bakın! Lütfen yeni bolum yapamam, bunu anlamaya çalışın❤"

Leyli saye/
180618'



Kitap Kurdu | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin