"Půjdu rovnou k věci, jestli dovolíte" řekla a jemně ho odstrčila od stolu. Přistoupila ke katedře, otevřela šuplík a vzala z něho..."
...a vzala z něho malý sešítek. Otevřela ho, položila ho na stůl a posunula směrem ke studentovi.
"Co to je?"
"Sešit na napomenutí. Máte nejhorší chování z celého ročníku."
"A proč to řešíte vy? Nejste přece moje třídní." Pousmál se trochu lišácky a podíval se do jejích modrých očí. Ač se snažil, jeho pohled mu sjel na menší, ale pěkná pevná prsa, nenápadně vykukující z černobílé kostkované košile.
"Ještě dnes ne."
"Prosím?" Sjel zpět na její oči a zahleděl se do nich. Všímal si tam spousty věcí, ale zlost v nich nebyla. Nedokázal ale přečíst co.
"Vaše třídní, profesorka Hermanová, zítra odchází na mateřskou dovolenou. Oficiálně se to mělo vyhlásit až zítra."
"Ah, aha. No, takže... Co s tím mým problémem, paní třídní?" Řekl přidrzlým hlasem a pozvedl jedno obočí. Udělala něco nečekaného. Přiblížila se k němu, položila mu levou ruku na hruď, druhou ho vzala zezadu na krku a přivinula se k němu ještě blíž. Jemně ho kousla do ucha a zašeptala
"Je jen na vás, co budete dělat s tím vaším problémem." A zase od něj odstoupila. Student zrudl když si uvědomil, že se jeho penis ztopořil.
"Nějaké dotazy?" Řekla milým hlasem, jako by se nic nestalo a usmála se.
"Eh, no, ne... Naschle" vydechl rudý studem a vzteky a namířil si to ke dveřím. Rychle vyběhl ze dveří a ihned šel směrem ke školním záchodům. Stoupl si před zrcadlo a díval se na sebe. Co to sakra bylo?! Nebýt to má učitelka, už bych ji dávno ohnul! Křičel uvnitř své hlavy a opláchl si obličej. Otřel se svým tričkem a při odchodu ze záchodů vzteky praštil rukou do dveří jedné z kabinek. Vyběhl ze školy a sprintem utíkal domů.Profesorka, naprosto klidná, poklidila svou katedru, dala si pár věcí do kabelky a ladným krokem se vydala ven ze třídy.
ČTEŠ
Studente!
RomanceTohle bude jen krátká storka o sexy profesorce a nezbedném studentovi... nevhodné pro slabší nebo citlivější povahy 😉