"Filipe, už tě mám plné zuby! Okamžitě vypadni do ředitelny, jinak tě tam vyprovodím já!" Křičela rozčilená učitelka. Za Filipem se s prásknutím zavřely dveře.
" Tak co jsi provedl?"
" Já nic, to on..." sykl potichu skrz zaťaté zuby.
" Povídej, co se tam stalo?" Zeptala se vlídným hlasem ředitelka a podívala se na něj starostlivýma hnědýma očima. Filip se nadechl a začal vyprávět.
Když jí to všechno řekl, vylétl jí z úst tichý ustaraný výdech.
"Nemůžeš se na novou profesorku zlobit. Sice jsme ji o tom, aby nezmiňovala tvé příjmení informovali, ale asi ne dost důrazně. Každopádně, kvůli napadení spolužáka si sem budu muset pozvat tvou matku."
Filip jen smutně pokýval hlavou a povzdechl si.
"Sice ti zbývají ještě čtyři hodiny, ale když zítra přineseš omluvenku, nechám tě teď jít domů. Platí?" Usmála se na něj. Opatrně zvedl zrak, usmál se a jal se k odchodu.Procházel parkem, okolo něj se míhaly stromy a jemu v hlavě zůstávala jen jediná myšlenka, která vytlačovala všechny ostatní. Myšlenka na jeho otce. Jak ho nenáviděl... Pořád měl před očima tu scénu, jak se jeho malé, čtyřleté a bezbranné já krčí pod stolem a modlí se,aby ho otec nenašel. Marně... a tak se k jeho sbírce jizev od nedopalků cigaret a četných ran přidala další, ale jiná než ty ostatní. Jizva od nože. Jeho otec opět přišel domů pod vlivem. Malý Filip tehdy nevěděl co se s tatínkem děje. Jakmile ho našel pod stolem, popadl ho jako králíka na vykuchání a bodl mu nůž do břicha. Pak už si pamatuje jen tmu...
Nenávidí svého otce a své jméno. Proč? Protože jeho maminka se jmenuje Králová, ale on bohužel musel dostat jméno po otci, Mráček. Jeho rodiče to tak chtěli, když se brali, ale tehdy byl jeho otec ještě v pořádku.Jak tak přemýšlel, nevnímal cestu a narazil do sloupu. Odstrčil se od něj rukama a o krok couvnul. Visel na něm leták.
Má vaše dítě problém s učením, trpí nějakou mentální poruchou znemožňující mu studium nebo jen potřebujete hlídání? Zavolejte na číslo 722 883 644 nebo navštivte naše webové stránky www.laskakdetem.cz a rádi se s vámi domluvíme
a pod tím visela fotka jeho nové třídní učitelky s nápisem
Sabina Waombi - žena, která rozdává své srdce dětemFilip se musel pousmát a utrhl si jeden z lístečků. Pečlivě ho složil a dal si ho do kapsy.
Jen počkej, teď teprve dostaneš lekci ty ode mě. Pomyslel si a vydal se dál po cestě domů.
ČTEŠ
Studente!
RomanceTohle bude jen krátká storka o sexy profesorce a nezbedném studentovi... nevhodné pro slabší nebo citlivější povahy 😉