Jestem zwykła,mało spokojna dziewczyna. No cóż nie ukrywajmy w dużym stopniu popieprzona ale wciąż zwykła. Ogólnie mam na imię Jessica tak wiem może wam to się skojarzyć z tą piosenką i wsumie racja zostałam tak nazwana przez nią a tak ogólnie to nazywam się Jess Sofie Winkler. Tak tak wiem że moje drugie imię jest głupie ale cóż już nie cofniemy czasu. To wszystko przez moja ,,Kochaną" mamusie. Ogólnie to mam 15 lat ale zachowuje się jak 18latka,ale no cóż takie życie. Wsumie opowiem wam teraz o moim wyglądzie mam brązowawe włosy z przebłyskami rudości wmiare blada twarz i piegi. Przejdźmy dalej. Wsumie jak przystało na 15 latke mam duże cycki i szczerze one są ogromne wręcz mam największe w klasie. Potem jest brzuch no co brzuch jak brzuch zwykly tak samo biodra jak biodra nic w nich nie ma nadzwyczajnego. Następnie nogi one są dla mnie jednym wielkim kompleksem ale jakoś se radze, stopy wsumie normalne bo mam rozmiar 39, a i zapomniałam powiedzieć że mam przekute uszy i język oraz mam tatułaż na lewym nadgarstku. Przedstawia on symbol nieskończoności. Myślę że pomyśleliśmy teraz sobie że ta 15 lat i takie rzeczy mama mi na to pozwoliła więc czemu nie.
Mam chłopaka nazywa się Blake jest po prostu mój kochany, miły, popieprzony jak ja, jest również bogaty ale nie za to go kocham. Wspólnie z nim mam dużo odpalów, i za to go najbardziej kocham,że poprostu jest taki jak ja i się dogadujemy. Oczywiście są czasami jakieś sprzeczki ale często szybko mijają.
Mam również najlepsza przyjaciolke, która zawsze mnie wspiera i pomaga podejmować trudne decyzje. Nazywa się ona Maddie. Często chodze z nią po galeriach, robimy sobie wspólne nocki, zdjecia, głupie miny itp. Za to wszystko ja kocham po przyjacielsku jest ona dla mnie najważniejsza po moim blakeu.
_______________________________________
Cześć jako że to pierwszy rozdział jest on dość krótki, ale starałam się wam mniej więcej wytłumaczyć głównych bohaterow, ale akcja będzie rozwijać się później. Ogół całej książki będzie wsumie erotycznym romansem z pewnymi spaczkami jakimi to dowiecie się w następnych rozdziałach ❣️ Do następnego rozdziału🤞🏻
CZYTASZ
Youngblood
RomansaOdrazu mówię to nie jest związane z 5secondeofsummer. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o książce to ja przeczytaj i tyle. Dowidzenia😎