: hey burda birisi var mı
Tekinsiz bir ses : boşuna bağırma dostum burada tanrı bile sana yardım edemez
: ne oluyor ? Neredeyim ben lanet olsun bu koku da ne !
(Çığlık sesleri)
..
..Jeff 18 yaşında ailesinden ayrı tek başına yaşıyan birisiydi tabi sadece biraz Metamfetamin ve seks için yanına uğrıyan lily i saymassak jeff onu seviyordu ancak kendisinin 5 kuruş etmediğini düşünüyordu. Babası alkolik bir hıyardan başka bir şey değildi ve jeff ona yük oluyor diye onu 15 yaşındayken kapı dışarı etmişti.. Annesi ise jeff henüz doğmadan cinayet işlediği için hüküm giymiş ve 2. Yılında hücresinde ölü bulunmuş jeff bunu duyduğunda 14 yaşındaydı ve tepkisi sadece soğuk bakışlar oldu çünkü onu ömründe bir kere görmemişti (resimlerini bile) Jeff dışarıya atıldığında ondan tüm arkadaşları uzaklaşmıştı yalnızca matt dışında. jeff mecburi okulu bırakmıştı zaten çokta alakası yoktu o daha çok kolay yoldan elde etme ve sinsilik ile ilgileniyodu zekiydi ve bu görülüyordu ..
Tabikide çok geçmeden 17 yaşında yazılım ve dolandırıcılıkta adeta ustalaşmıştı bunun nasıl olduğu hakkında bir bilgim yok ama güvenin bana o gerçekten ustaydı ve son 1 yılda yaptıklarına şaşıracaksınız
Jeff bir laptop'a sahipti ve o onun herşeyiydi tüm yasal olmıyan işlerini oradan hallederdi bunların arasında borsa patlatmak site açıklarından yararlabileceği kadar yararlanıp sonrasında açığı siteye açığın çözümüyle beraber satmak , arşiv satışları , sahte kredi kartı satışları, yani anlıycağınız onun dili dolandırıcılık ağzı ise bilgisayar ve rolleriydi. tabi bu son müşterisinin 50,000 dolarlık sahte kredi kartı için onun peşine düşmesiyle son buldu adam tam bir deliydi ve jeffin fransa lyon da yaşadığını biliyordu sürekli arıyor ve tehditler savuruyordu jeff tutuşmuştu ancak tek bir güvencesi vardı oda adamın amerikada olmasıydı her ne kadar bir bilet kadar uzaktada olsada jeff dolandırdığı kişide açık adresinin olduğunu düşünmüyordu.
Kapı çalar
: aç kapıyı ben matt
Jeff neredeyse 2 gündür oturduğu koltuktan kalkmakta zorlansada yavaşça sigarasından son dumanı alıp..
: geliyorum aşşağılık kapıyı kırmana gerek yok
: dostum tam 5 dakikadır kapıyı çalıyorum beynini falan mı yedin..
jeff o anda durulur ve bunu nasıl yeni fark ettiğini düşünür jeffin başına şiddetli bir ağrı ve şiddetli bir mide bulantısı girer jeff afallar ve
Matt : hass** dostum bu koku ne duş falan almıyormusun telefonlarına neden bakmıyorsun ne haltlar yiyorsun gene?
kapalı noddle kutusuna bakarak
hey bu taze mi ?
Matt o kadar hızlı konuştuki jeff 3 kelimeden sonrasını algılyamayıp yere yığıldı
Matt: Lanet olsun benden önce bişey falan mı içtin?? .. . . hey hey ayağa kalk !
Kapı tekrar çalar ..
Kapıdaki lily gelde buna anlat şimdi neden her bok üst üste geliyor (GELİYORUMM)
Lil : Hey onun nesi var ?!
Matt : Bilmiyorum ayağı kalktı ve ben konuşurken yığıldı
Lil : ve bu kokuda ne kusmak üzereyim lanet olsun
Matt : koku mu bir süre sonra alışıyorsun
noddle yesek nasıl olur ?Lil : masanın üstündeki kutuyu diyosan pek düşünmüyorum
Jeff uyanır ve..
YOOoOk artık ben baygınlık geçiriyorken siz noodle yemeyimi düşünüyosunuz yani ?
Aynı anda
Matt : evet
Lil : hayırLil : neyin var senin geldiğimde yerdeydin
Jeff : matt 100 kelimeden fazlasını 10 saniyeye sıkıştırdığı için olmalı her neyse ben iyiyim ama sanırım boku yedim ve yakında iyi olmıycam
Aynı anda
Matt : Ne
Lil : Oldu ?Bir ağızdan konuşmaya ne dersiniz çocuklar ?
Devam edicek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Kodlama
ActionYaşanan kötü şeyler beynimize kök salarken Yaşanan iyi şeyler neden sadece geçici bir heves ? Yaşanan onca salise akıp geçerken Neden sadece sıkıcı zamanlar ağırlaşıyor bizler için ? Bazen çok fazla şeye sahip olduğumuzu daha çok şeye sahip olduğum...