Týden před odjezdem

37 2 0
                                    

Zbylé 3 týdny uběhly v klidu (to že na sebe Lily s Jamesem a Sirius s Bellou neustále něco pokřikovali nebylo nic výjimečného) a teď už byl poslední týden před odjezdem na 5 denní výlet mezi mudly. S každým dnem na dívky (hlavně na Lily a Sof) doléhala čím dál tím větší panika. Bály se že těch pět dní nepřežijí.
,,Co když na mě bude něco zkoušet?" zeptala se ustaraně Sofie a v očích se jí zaleskly slzy.
,,Taky se bojím, že mi Potter něco udělá!" odpověděla ji zamyšlená Lily a obě se na sebe soucitně usmály.

Když vešly do Velké síně, zařval Potter (asi už ze zvyku) : ,, Tak co Evansová, ty já, Černé jezero, dnes po škole?" Lily (už navyklá na hlasité vyjadřování svých emocí) odsekla: ,,Raději bych šla k jezeru se slizkou rybou než s tebou!" Otočila se a všimla si krátkého vítězného úšklebku na tváři Severuse Snapea.
,, Evansová víš že ryby nechoděj?" rejpl si Sirius.
,,Sklapni hovado..." zašeptala Lindie a hlavou kývla směrem k Lily a Jamesovi. ,,Co když ho konečně neodmítne?" pošeptala ještě na vysvětlenou a Tichošlápek kývl na znamení, že to pochopil.
Lily se však nechtěla vzdát bez boje a tak ještě křikla peprnou poznámku: ,,Víš oni ti chytřejší to pochopili, ale o tebe asi nešlo, že Blacku?!" s těmito slovy rázně odešla jenže...
Když byla asi v polovině schodů z Velké síně zasáhlo ji kouzlo Argumenty, takže Lily byla během krátké chvíle mokrá od hlavy až k patě.
Naštvaně se otočila na toho, kdo to udělal a viděla rozesmátou tvář Siriuse Blacka, který se teď svíjel v křeči smíchu.,, Tak tohle posral..." Povzdechla si Lindie a Bell přikývla.
Lily vytáhla hůlku a začal nemilosrdný souboj mezi dvěma zdatnými kouzelníky.
Black na Lily posílal kouzla, která nikdo moc neznal a tak se jim Lily těžko bránila, ale zatím ji to šlo docela dobře.
Najednou Black vykřikl:,,Confundo!" což je kouzlo úplného zmatení a tomu Lily bohužel neuhla. Začala se kymácet že strany na stranu a na všechny se smála, vyplazovala jazyk a tak podobně.
,,Black tenhle souboj vyhrál, ale příště mu to Lily nandá." poznamenala Bell, která se chystala jít pomoct své kamarádce, která právě olizovala vstupní dveře a pořád se něčemu chichtala.
Bellu ale předstihl James, který vzal Lily něžně do náruče a vyšel s ní z Velké síně. Všichni se za nimi jen udiveně koukali.

James nesl Lily do společenské místnosti, během cesty si ho však Lily (stále pod vlivem kouzla) přitáhla k sobě a políbila ho.
Chytač a kapitán Nebelvíru James Potter byl šťastný, že se líbá s dívkou kterou tak dlouho miluje, ale věděl že to není ona a tak se vždy rychle odtáhl.
Když došel s Lily stále v náručí opatrně ji položil na měkký gauč a letmo jí políbil na čelo.
Lily se za chvíli probrala a zmateně se rozhlížela kolem sebe. V tom vběhly do společenky její kamarádky a vrhly se k Lily. Ta se na ně však jen nechápavě koukala. ,,C-c-co to t-ta-tady dělám?" zakoktala.
Dívky se na sebe jen soucitně podívaly a rozesmály se Lilyinu nechápavému pohledu.
,,My ti to vysvětlíme večer jo?" řekly sborově a Lily přikývla.

Všichni šly na poslední hodinu, kterou bylo bylinkářství.
Jenže se během normálně poklidné hodiny stalo hned několik nečekaných zvratů:
Holly se šla podívat na květiny v rohu prostředního skleníku, ale nešťastnou náhodou tam přiletěli UFOni a přistály přímo na Holly, které se naštěstí podařilo vyváznout živá. UFOni pochopili, že přistáli na špatném místě a tak po vřelém přivítání a po výborné večeři odletěli.
Lindie (zaměstnaná líbáním Victora) si nevšimla, že k nim letí camrál (když stáli před skleníkem) a ten narazil rovnou do Victorovi hlavy a ten se skácel na zem s potůčkem krve tekoucím po obličeji. A aby toho nebylo málo tak si Lily záhadně vyvrkla kotník.
Večer se šli Pobertové spolu s Lind podívat na Holly, Lily a Victora na ošetřovnu, kde jim madam Poppy dopřávala pití odporných, páchnoucích lektvarů. ,,Jak ti je ?" vzlykla Lindie sedící u Victorovi postele. ,,Už je to lepší. Madam Poppy mi zmenšila bolesti nějakými kouzly takže jsem v pohodě. " řekl tiše a přitáhl si hnědovlásku blíž k sobě.
Mezitím James, Sirius a Remus zjistili, že Lily zítra pustí, ale že Holly si tam bude muset ještě chvíli poležet.
V tom vrazily na ošetřovnu udýchané dívky ....Bella a Sofie.
Když Sof zjistila, že je tam i Remus celá zrudla. Zato Bell byla naštvaná:,,Co si myslíš, že tady děláš, Blacku?" obořila se na chlapce s havraními vlasy prudce.
,,N-no já j-j-jsem se p-přišel." zakoktal se. ,,Podívat jak se daří Holly a Lily." dořekl rychle, že mu bylo sotva rozumět. Nechtěl to přiznat, ale bylo na něm znát, že Ann pro něj už není jen Hartleyová.
Po večeři se tam šli podívat znovu. Ale ... Někdo je předběhl. ,,Hmm, ty Srabusy co tady děláš?" zeptal se James posměšně Severuse. ,,Spíš co tady děláš ty? Lily tě vždy nesnášela a teď si sem nakráčíš? To je snad blbej vtip nebo ne? řekl jízlivě chladným hlasem Snape, při poslední větě však znejistěl.
James si všiml, že se Lily probouzí a hned k ní přiskočil. Rudovláska pomalu otevřela oči a když spatřila Potterovu veselou tvář, zamračila se. ,,Co tady děláš!? vyjekla a schoulela se do klubíčka pod peřinu. V tom zahlédla Snapea a už zakřičela: ,, A co tady děláš ty Snape? Okamžitě oba dva odejděte...." nařídila Lily. Ale už přívětivěji dodala:,, ... prosím"
Severus raději poslechl a odešel, ale James se jen přemístil k Hollyině posteli a na Lilyin tázavý pohled odpověděl:,, Uhm, já nejsem u tebe jsem u Holly" a vykouzlil krásný úsměv. Všichni se hlasitě rozesmály a Sirius Jamese pochvalně poplácal po zádech.
,,Ale, hlavně proč jsme tady ..." začal James. ,,Ono, no dneska jsme si losovali kam jaká dvojice pojede a my Lily jedeme do města Wolverhampton." oznámil. ,,My do Solihull" oznámil Sirius, přestože to nikoho nezajímalo.
,,A my do Walsallu." prohlásila zamilovaně Lind. ,, A my jedeme do Coventry." dodal Remus, aby nebyli pozadu.

Chci se jen zeptat, v dalších kapitolách budou nějaké recepty, tak jestli má být pravdivý nebo jen název jídla?
S přáním hezkého dne.. Andulína 😘
Speciálně pro Mouricat je tam i útok UFOny 😋

FiveKde žijí příběhy. Začni objevovat