Perkara yang terindah dari seorang wanita bukan pada saat ia tersenyum tetapi disaat butiran air mata jatuh dalam DOA...
Bukan kerana KATA-KATA yang indah tetapi saat dia DIAM DALAM ZIKIR...
Bukan kerana kecantikannya yang mempesona tetapi RUKUK DAN SUJUDNYA yang tiada henti..
Maka dialah PERMATA yang dirindui dan EMBUN dinanti, bahkan BIDADARI SYURGA pun cemburu padanya.
Siapa lagi kalau bukan awak? Err mungkin awak kata, boleh ke?
Boleh awak. Boleh sangat sangat! Memang benar, sekarang sudah tidak ada wanita solehah yang sebaik Khadijah, selembut Aisyah dan seteguh Fatimah kerana mereka adalah orang-orang terpilih oleh Allah dan dijanjikan syurga.Namun In Shaa Allah sekarang masih ada sanita akhir zaman yang ingin belajar berusaha menjadi WANITA SOLEHAH yang sebaik Khadijah, selembut Aisyah dan seteguh Fatimah dengan menjadikan mereka sebagai tauladan.
In Shaa Allah mereka adalah wanita yang tengah membaca coretan ini. Why not to be wanita solehah❤?
P/s: Maaf sebab lama tak update..Ada yang rindu sis tak (buat muka ala ala comel)? Hehehe.. Chapter kali ni sis copy dari buku #HENSHIN MUSLIMAH FROM JAHILIAH TO JANNAH karya KAK HASSANAH. Buku ni best tau. Banyak perkara yang sis belajar dari buku ni. Sayangnya buku ni bukan sis punya tapi cousin sis. Seriously, bila baca je buku ni, air mata tak henti-henti jatuh. Thanks to my cousin sebab bagi pinjam buku tu and thanks to KAK HASSANAH for created this book. Okay, setakat ini sahaja yang perbicaraan sis. Cehh skema habis..Bye Assalammualaikum.