Tony: Jako, że jest bogaty zabrał cię do ekskluzywnej restauracji
Steve: Chciał być romantyczny, więc zabrał cię nad staw, gdzie urządziliście sobie piknik
Clint: Do siebie na farmę oczywiście. Pokazał ci swoje konie, na których nauczył cię jeździć.
Sam: Do kina, a później spacerowaliście po mieście.
Thor: Zawsze chciał lecieć do Norwegii, ale nigdy nie miał okazji. Ale że chciał zrobić na tobie wrażenie, zabrał cię tam, bo ponoć są tam piękne widoki.
Loki: Zabrał cię na spacer. Niby nic w tym romantycznego, ale gdy odprowadzał cię do domu, znikąd pojawił się mały kotek.
Bruce: Banner zabrał cię na koncert twojego ulubionego zespołu, gdzie się wyszaleliście.
Bucky: Zabrał cię na przejażdżkę swoim motocyklem w nocy przez miasto. Meta była na obrzeżach miasta, gdzie podziwialiście świecące niczym gwiazdy miasto.
Peter: Na dachu bloku, w którym mieszka Peter stał stolik. Na nim stały potrawy przygotowane przez niego i ciocie May.
Pietro: Zabrał cię do miejsca, do którego zawsze chciałaś pojechać. Później zabrał cię do jakieś knajpy, gdzie się najedliście we wsze czasy
Scott: Zrobił kolację u niego w domu. Bardzo się starał, bo chciał, żeby ci się podobało.
Stephen: Strange nie chciał, żeby ktoś wam przeszkadzał, więc zabrał cię na łąkę poza miastem. Na miejscu czekał koc, a na nim kosz z pysznościami.
T'Challa: Randkę spędziliście na rowerach. Po drodze wstąpiliście do wesołego miasteczka, gdzie napchaliście się toną waty cukrowej.
CZYTASZ
Marvel | Preferencje
RandomAnthony Stark Steven Rogers Clint Barton Samuel Wilson Thor Odinson Loki Laufeyson Bruce Banner James Barnes Peter Parker Pietro Maximoff Scott Lang Stephen Strange T'Challa Udaku