" Genç şehzade içindeki merak duygusuna inat minik adımlarla ilerliyordu. Koridor o muhteşem ses ile doluydu. O ses...huzur veriyordu ona. Koridorun sonuna gelmişti karşısında ahşaptan bir kapı vardı. Bütün heyecan ve merakı ile kapıyı tam açacakken, validesinin şaşkın gözleri ile karşılaştı. İki seçeneği vardı; o muhteşem sesin sahibini görmek ve validesinin sorgu- sualini çekmek bir diğeri ise validesinin yanına gitmek... Tek sorun şu olur ki genç bir şehzadenin bu saatte burada ne işi var? "
*****************************************************************************************
Sabah olduğunun habercisi perdemin aralığından giren güneş ışıkları olmuştu. Bu gün hafta sonuydu, gerçi kızlarla bir planımızda yok. Bir süre telefonun ekranına şaşkınca baktım, saat daha 7:54' dü. Üzülmedim de değil hafta sonu bu kadar erken kalktığım için, aslında gece yarısına kadar film izlemiştim. Garip, ateşimin olup olmadığını kontrol ettim. Birden aklıma Meriç'i Instagram'dan bulmak geldi. Kısa bir uğraştan sonra,bulmuştum. Hayranlıkla fotoğraflarına baktım. Hikayesine bakmak istiyordum ama kendi hesabımla olmazdı. Hemen bir sahte hesap açtım. Birden ekrana heyecanla baktım, Meriç c2me kullanıyordu. Aradığım fırsatı bulmuştum. Bir ara insan işletmek için c2me açmıştım, hemen yazmaya karar verdim...
anon-1234567: Selamün hello! (8:34)
Of "selamün hello" ne? Daha ne kadar saçma bir şey yazabilirdim acaba. Hemen geri dönse keşke ama şuan muhtemelen uyuyordur. Bildirim sesiyle hemen telefonu elime aldım.
itsmeriç: A.s
anon-1234567: Günaydın bu arada.
itsmeriç: Sanada
anon-1234567: eee napıyorsun?
itsmeriç: hiç
Beş dakika boyunca"sen napıyorsun? " demesini bekledim en sonunda.
anon-1234567: sağol sorduğun için bende hiç yapıyorum işte. Her gün hiç yapmadan duramam.
itsmeriç: komik mi sanıyorsun kendini?
Bu tavırları canımı sıkmaya başlamıştı.
anon-1234567: şuan belki nedensiz bir şekilde olabilir ama kalbimin kırıldığını hissediyorum.
itsmeriç: umrumda mı?
*
*
*
Upss Meriç naptın öyle yavrum sen kaliteli bir odunsun. Meriç'e sinirli bir yazar bırakalım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYSAR
Teen FictionAysar: Ay'ın etkisiyle huyunun değiştiği sanılan (kimse). Baş karakterimiz Hazan aşık olduğu çocuğa anonim olarak yazarsa ne olur?