"Genç şehzade gelgitleri sonucunda validesinin yanına doğru adım atmaya başlamıştı. O sırada sesin son bulduğunu anladı. Adımları validesine yaklaştıkça gerginleşiyordu.
- Bu saat de burada ne işin var benim biricik şehzadem?
- Sadece dolanıyordum.
- Lütfen bir daha buralar da bulunma bu koridor sarayımızda ki hizmetlilerin bulunduğu yer. Birileri göre ne deriz?
- Tamam validem.
Şehzade dalgın gözlerle odasının yolunu tuttu. Uyumaya çalışıyordu ama olmuyordu, o ses büyülemişti onu."
******************************************************************************************
Sanırım bu onuncu çikolatam ve ciddi anlamda midem kötü. Sözleri beni o kadar üzdü ki, sanırım fazla önemsemişim.
anon-1234567: Fazla karışıksın.
itsmeriç: ?
anon-1234567: ayrıca kabasın
itsmeriç: derdin ne?
anon-1234567: bir derdim yok sadece bilmiyorum, hiçbir şeye anlam veremiyorum.
itsmeriç: fazla boşsun.
anon-1234567: fazla sinir bozucusun
anon-1234567: ayrıca salaksın
anon-1234567: goriller kaçırsın seni, telefonunun üzerine otur da kırılsın
anon-1234567: yazsana boş insan!!!
anon-1234567: neyse en azından engel yemekten iyidir.
anon-1234567: nickini fazla düşündün mü? wjsjdjdw
(Bu Kullanıcıya Mesaj Gönderemezsiniz)
anon-1234567: Ne yani engel mi yedim, zaten karnım acıkmıştı sağol. (23:46)
10:38
Lanet alarmın sesiyle uyandım. Bol güneşli bir pazar, güzel İzmir'im. Bu günümü evde geçirmek istemiyordum. Hemen WhatsApp'a girdim.
WhatsApp Konuşma Başlangıcı
Tren Göremeyen Öküzler
Hazan: kızçelerrrr!! (10:54)
Hazan: kurumuş fasulyelerrr! (10:56)
Hazan: lan cevap verin(10:59)
Eda: what the hell?
Eda: canım piremses uykumdan senin yüzünden uyandım. Öldürebilirim şuan seni, geçerli bir sebebin vardır umarım.
Hazan: Bir şeyler yapalım bu gün.
Eda: Bana uyar da Deniz hanım hala uyuyor sanırım. Arıyorum bekle.
Hazan: tamam
Deniz: İşiniz gücünüz yok mu beni uyandırıyorsunuz?
Hazan: oy çen uyandın mı wksdkf
Deniz: Ciddi olalım diyoruz olmuyor be sjdjh
Hazan: neyse saat birde buluşalım kızçelerim
Eda: tamam
Deniz: timim
WhatsApp Konuşma Sonu
12:19
Birden kendimi Meriç'in Instagramın'da dolaşırken buldum. Aaa kendine gel Hazan bırak şu Meriç'i. Kızlarla buluşmamızda az kalmıştı. Mayıs ayindaydık, dolaptan kot şortumu çıkardığım gibi üzerime geçirdim. Tişört olarak mavi rengi tercih ettim.Hafif bir makyaj artık hazırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYSAR
Teen FictionAysar: Ay'ın etkisiyle huyunun değiştiği sanılan (kimse). Baş karakterimiz Hazan aşık olduğu çocuğa anonim olarak yazarsa ne olur?