*4*

15 1 0
                                    

        "Günlerdir sesin sahibini arıyordu. Çaresiz, bir prens düşünün... Her defasında o koridora adımını atar atmaz engel çıkıyordu karşısına. Anlamıştı artık, o bir sese aşık olmuştu. Bu ses nasıl olur da midesinde ki kelebeklerin uçmasını sağlıyordu? Bu mutlu kelebeklerin yalnızca bu günleri kaldığında nasıl yarına aşık olabilirdi? " 

******************************************************************************************

      Neredeyse yarım saattir kızlarla sahilde oturuyorduk. Tam yanımızda canlı müzik söyleyen iki çocuk vardı.

  Sen bedenim oldun, ruhum oldun
Karanlık gecemde güneş oldun
Ben önümü bile göremezken
Beni düştüğüm yerden doğrulttun

Şimdiyse bitti diyorsun
Gerçekten, bırakıp gidiyor musun?

Sen ilk öptüğüm, dokunduğum
Hakkında durmadan hayaller kurduğum
Ben aşk denen o ünlü kelimenin
Sözlük anlamını senin kollarında buldum

Şimdiyse bitti diyorsun
Öylece, bırakıp gidiyor musun?

Dur, çıkma hayatımdan
Hayır inanmam, bu kötü bir şaka
Dur, konuşsaydık iki dakika
Sen de biliyorsun, halledebilirdik

Bak, iki damla gözyaşı daha
Süzülüyor senin için yanaklarımdan
Ah, anlamıyorum nasıl bir şey bu
Nasıl da hastalıklı bir duygu

Zaman bile gücünü yettiremez buna
Hatırlarım hala, bilirim daim olduğunu  

Şuan çılgınlar gibi şarkıya eşlik etmek istiyordum. Bütün cesaretimi toplayıp çocukların yanına gittim ve söylemeye başladım.

Bak, iki damla gözyaşı daha
Süzülüyor senin için yanaklarımdan
Ah, anlamıyorum nasıl bir şey bu
Nasıl da hastalıklı bir duygu...

Arada gözlerim kızlara kayıyordu. Sırıtarak bana bakıyorlardı, kocaman bir gülüş attım. Şarkıya kendi çapımda eşlik ettikten sonra kalabalıktan alkış sesleri yükseldi. Gözlerimi kalabalığa daldırdığımda bir kişi dikkatimi çekti. Meriç... ciddi anlamda bayılacağım. Göz göze geldiğimiz anda kafasını çevirdi. Acaba hatırladı mı beni? Dalıp gitmişken kızların beni çekiştirmesiyle kendime geldim. Sahil yoluna devam ettik. Eda"kızım iyi misin o nasıl bir bakışdır. Yedin çocuğu." Göz devirip yolumuza devam ettik. Yeni açılan kafeye oturmaya karar verdik. Milkshake'mi yudumlarken c2me'ye girdim. 

anon-1234567: Bir adamın ayakları tutulmuş, sonra da kulakları kiralanmış!..

itsmeriç: bu kaçıncı seviye :))

anon-1234567: oha bir dakika.............

itsmeriç: ?

anon-1234567: oy çen bana gülücük mü attın :=)

itsmeriç: ne var bunda?

anon-1234567: öyle deme en sıcak ve normal konuşmamız.

itsmeriç: engel yiyen kişiyim deme be

anon-1234567: o kişi benim ve bunu gururla söylüyorum (havalı emoji)

Bir süre yazmasını bekledikten sonra kızların muhabbetine katılmaya karar verdim. Hunharca kahkahalar atarken kafeye bir grup meteor düştü. Yüzlerine dikkatlice bakınca o mavilerle karşılaştım. Meriç her taraftan karşıma çıkıyordu. En azından beni fark etmedi. Bunu fırsat bilip hemen c2me girdim.

anon-1234567: her yerde karşılaşıyoruz. Bu bir işaret olmalı.

*****
Acaba Hazan bu mesajı Meriç'le aynı kafedeyken yazdığı için pişman olacak mı?











AYSARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin