(Pov: Sirah)
Ik kijk naar buiten. Ik ben aan het nadenken over mijn mate, Esra, mijn innerlijke wolf is er de hele tijd zo enthousiast over.
"Wat denk je anders, over een week kunnen we hem vinden! Waarschijnlijk is hij zo knap"!!
Tja dat is mijn innerlijke wolf Esra.
"Esra, wij gaan hem heus niet binnen een paar dagen vinden, dat gaat nog wel duren", Zucht ik.
(Zo geschreven is Esra, en zó geschreven is Sirah)
Ik ben ook best benieuwd wie mijn mate is, hopelijk hoef ik niet naar de andere kant van de wereld te gaan voor hem.
"Ik heb alles voor hem over, ook al moeten we naar de andere kant van de wereld", Droomt Esra verder.
"Sirah, kan jij mij het antwoord zeggen van de vraag?" Vraagt Mevrouw Dilans.
Oeps, ik lette niet op. Tja ook wel normaal als je in de klas zit bij Mevrouw Dilans.
"Welke vraag.....?" Vraag ik.
"Zit je nou alweer niet op te letten, Sirah. Ga je maar melden!" Zegt Mevrouw Dilans
Ik pak mijn spullen bij elkaar en loop naar de deur, de andere kinderen vinden het natuurlijk weer heel grappig, dat er iemand uit wordt gestuurd.Ik loop naar de meldplaats en zeg dat ik mij moet melden, de vrouw kijkt op van de balie. "Hallo, ik moet mij melden" Zeg ik vriendelijk met een nep lach. "Naam?" Vraagt de vrouw, "Sirah Hendriks" Zeg ik tegen de vrouw, ik mocht die vrouw al vanaf toen ik hier op school zat niet.
"Snap ik"
"Hè Esra is er ook weer, wat leuk!"
Dat was totaal niet sarcastisch hoor!
De vrouw geeft me een papiertje "Aan je leraar of lerares geven, je staat in het systeem" Zegt ze, Jeej wat leuk!, dat was ook totaal niet sarcastisch.De pauze is begonnen en ik loop naar mijn vriendengroep. Zij zijn niet net zoals mij weerwolven. "Hè, daar ben je!" Zegt mijn vriendin Sanne, zij is klein en heeft bruin/blond haar, ze is altijd heel vrolijk. Ik zal iedereen van mijn vriendengroep even voorstellen, je hebt Sanne, die heb ik al voorgesteld, dan heb je Dean, lang, kort bruin haar en best wel cute. Ook heb je Emma, blond haar en heeft een beetje een strand look. Als laatste heb je Elena, bruin haar en een lang postuur, zij is ook altijd heel vrolijk.
(Misschien is het jullie opgevallen dat sommigen personages uit andere films/series komen😂❤️)We zitten met zijn allen gezellig te praten, totdat ik word gestoord door de irritantste stem van heel de wereld, Jamilynn. Ook wel Jam-Jam jam (Als je het snapt😂)
"Ligt het aan mij of stinkt het hier?" Zegt ze met een spottend toontje. "Je ruikt je bovenlip, meid!" Spot ik arrogant terug. Ze kijkt mij met een bitchie face aan, trut dat het is! Ze denkt echt dat iedereen haar mag, maar eigenlijk mag niemand haar! Haha, lekker voor haar. Ik klink nu als een echte bitch, maar dat ben ik alleen maar als zij het is. Ze loopt arrogant weg, ik kijk naar mijn vrienden die mij met dezelfde blik aankijken. "Omg, lekker gedaan!" Zegt Emma.
De bel gaat en wij gaan naar onze volgende les.De lessen waren vandaag zo saai, ik bespaarde jullie de moeite. Ik ben nu weer thuis en kijk wie er thuis zijn, als jij je afvraagt hoe het met mijn ouders zit, ik woon bij pleegouders. Ze zorgen heel goed voor mij en doen het beter dan mijn echte ouders, bij mijn echte ouders werd ik mishandeld. Ik was mislukt, ik was een foutje, maar die tijd is voorbij.
Verleden tijd.
Mijn pleegouders weten niet van mijn soort af, alleen mijn vriendin Elena, maar zij weet zelfs al van meerdere wezens af, dan alleen weerwolven. Klopt, er zijn niet alleen weerwolven, ook vampieren, demonen en elven. Owja, en misschien aliens, maar dat weet ik niet.Ik roep door het huis en hoor mijn moeder boven. "Lieverd, kom even naar boven. Ik heb geweldig nieuws!!" Zegt mijn moeder opgewonden. Ik loop naar boven en zie mijn moeder in de waskamer. Ik ben best benieuwd naar de verrassing, "Wat is er mam" Vraag ik nieuwsgierig "Lieverd, jouw vader en ik hebben besloten om te verhuizen!!" Zegt ze enthousiast. Wil ik dat wel? Wil ik mijn vrienden wel achterlaten? Mijn moeder ziet dat ik aan het twijfelen ben, want aan de ene kant wil ik ook weer nieuwe verhalen maken, maar aan de andere kant, is er ook iets slechts. Ik moet mijn vrienden achterlaten. "Lieverd, ik snap het, maar je vrienden zullen het begrijpen en uiteindelijk kun jij ze daar altijd bellen of facetimen. Het is ook niet terug te keren, want je vader heeft daar een belangrijke baan gekregen" Zegt zij mij.
"En er is altijd mij nog!"
"Ja, jij blijft er ook nog, Esra" Zeg ik lachend.
Ik denk dat ik er klaar voor ben, een nieuwe stap, het afscheid zou wel pijnlijk zijn. Dat weet ik, maar er is niks aan te doen.
Ik ga verhuizen!---------------------------------------------
Dit was hoofdstuk 1🎉❤️
Natuurlijk zit er nog geen spanning in, maar dat gaat komen!
Het updaten van verhalen, kan wel wat langer gaan duren.😢
Maar ik probeer er een leuk verhaal van te maken👌🏻💯
JE LEEST
My Dark And Strong Mate
WerewolfOm direct met de deur in huis te vallen, ik ben een weerwolf. Ik leef niet zoals andere weerwolven in een roedel, maar gewoon bij de mensen. Mijn vroegere roedel heb ik verlaten, ik schaamde me voor hun. Ze volgden allemaal die ene sukkel, De Alpha...