(Pov: Sirah)
Wij zijn aangekomen in Miami (Laten we maar gewoon denken dat er bij Miami een heel groot bos zit😂) Wij zitten niet in het drukke gedeelte, maar het iets rustige. Het zit er heel normaal uit en er zit een bos.
"Jaa, dan kunnen we gewoon in onze wolf rond rennen!"
"Dan moeten we heel goed uitkijken, Esra!"
"Weet ik, maar jij wilt me toch ook niet opsluiten in jouw lichaam"
"Ach, het kan wel"
Ik word door mijn ouders geroepen, "Sirah, we zijn er!" Zeggen ze. Ik kijk om mij heen, mijn ogen kijken verbaasd rond. WoW, het ziet er heel mooi uit.Achter het huis ligt het bos. Het huis geeft mij een goed gevoel, "Wow, dit is echt mooi!" Roep ik enthousiast. "Dat komt door je vaders werk, lieverd" Zegt mijn moeder.
"Ik heb zoveel zin om hier te wonen!" Zegt Esra
"Ik ook!"
Ik loop naar binnen en kijk om mij heen. In de gang is een trap recht naar boven en er ligt een wit kleed op de grond, onder het witte kleed ligt een licht bruinig soort laminaat. Naast de trap zit het toilet en dan zijn er twee deuren aan de andere kant. De eerste deur leid naar de woonkamer. Het heeft een beetje een hout achtig thema, met licht/zachte kleuren. Nadat ik de woonkamer heb gezien loop ik naar de tweede deur in de gang, dat is de keuken. Het heeft hetzelfde thema, als de woonkamer, in de keuken staat ook een eettafel en ernaast is een groot raam dat uitkijkt op het bos, als ik alles beneden heb bekeken, loop ik naar mijn ouders. "Waar is mijn kamer?" Vraag ik aan hun, "Als jij de trap oploopt zie je 2 deuren aan de linker kant en 2 andere deuren aan de rechter kant. De eerste deur aan de linker kant is de badkamer en de kamer er naast is die van ons. De eerste deur aan de rechter kant is de waskamer en jouw kamer zit ernaast"Zegt mijn moeder. "Oké" Zeg ik blij, Ik ren naar boven om mijn kamer te zien, als ik voor mijn kamer sta doe ik de deur open en zie ik een mooie kamer die uitkijkt op het bos.Nu ik alles heb gezien ben ik best moe. Ik loop naar het bed en kruip onder de dekens. Ik heb overmorgen ook weer school, maar daar wil ik nu liever niet aan denken. Ik val in slaap in mijn nieuwe huis.
Ik word wakker door geroep van beneden, "Schat, wij gaan eten. Kom je?" Roept mijn moeder. "Ik kom!" Roep ik terug naar haar. Ik sleep mij uit mijn bed met heel veel moeite, ik loop de trap af en ruik heerlijke worst.
"Omg, worstttt!!"
"Ik heb honger, Lets eat!"
Ik kom aan in de keuken en zie mijn ouders al aan tafel. Ik zie rookworst met aardappelen en boontjes, lekker!
Ik ga aan de tafel zitten en schep alles wat ik wil hebben op mijn bord, "Eetsmakelijk" Zeg ik voordat ik ga eten. "Eetsmakelijk" Hoor ik mijn beide ouders zeggen.Ik ben na het eten naar boven gegaan, alleen ben toch weer naar beneden gegaan, om naar het bos te gaan.
"Ik wil rennen! Ik wil rennen!" Zegt Esra, de hele tijd.
"Ik ga al, rustig"
Nu kan ik ook kijken of het gevaarlijk is, hier in de buurt. "Mam, ik ben naar het bos" Zeg ik, zodat zij weet waar ik ben. "Is goed".Ik ren iets verder het bos in en verander dan in mijn wolf. Mijn wolf is altijd al anders geweest dan anderen. Ik heb een witte vacht, maar dat boeit mij niet echt heel veel. Een witte vacht staat voor goed, aardig en altijd de wil hebben om iemand te helpen. Dat geeft ook wel een beetje aan, van hoe ik ben. De witte vacht geeft ook aan dat er een kans is, dat jij Luna wordt, maar ik word zeker geen Luna.
Esra vind het fijn om weer rond te rennen. De bosgeuren in je opnemen, de mooie omgeving, geweldig!!!
Ik besluit om even op een rustig plekje uit te rusten, wanneer ik er een gevonden heb, kijk ik vol verbazing om mij heen.
Het is een mooi meer met allemaal bloemen eromheen. Ik ga naast het meer liggen en sluit even mijn ogen.
"Dit is geweldig"
"Natuurlijk!"
Ik ben al een tijdje in verdachten verzonken, totdat ik met mijn wolvengehoor iemand dichtbij hoor komen. Het is een weerwolf.
"Wat moeten we doen!?" Vraag ik in paniek aan Esra.
"Ren!"
Ik begin zo snel mogelijk te rennen, ik wil niet nu al problemen. Waarom moet een weerwolf zijn, zoveel nadelen hebben? Blijkbaar heeft de andere weerwolf mij gemerkt.
"Je moet sneller!"
"Ik kan niet sneller, jij moet het over nemen!"
"Oké"
Ik voel dat Esra mij over heeft genomen, we gaan een stukje sneller. Toch is de wolf nog steeds achter ons. We blijven rennen, totdat er iets op ons springt.Het is de weerwolf.
--------------------------------
Dit is deel 3 van 'My Dark And Strong Mate.
Iets korter dan andere hoofdstukken.Het kan zijn dat mijn schrijfstijl soms veranderd, doordat ik soms op mijn Ipad schrijf en soms op de computer.
Hope you enjoyed❤️😜
JE LEEST
My Dark And Strong Mate
WerewolfOm direct met de deur in huis te vallen, ik ben een weerwolf. Ik leef niet zoals andere weerwolven in een roedel, maar gewoon bij de mensen. Mijn vroegere roedel heb ik verlaten, ik schaamde me voor hun. Ze volgden allemaal die ene sukkel, De Alpha...